חיפוש

אלו סוגי הכלבים הכי נפוצים בישראל

ישראליים מאד אוהבים לגדל כלבים. הם נהנים מטיולים ארוכים עם הכלב, שמחים שהילדים גדלים עם כלב או סתם נהנים לקחת את הכלב לבית קפה או לים. יש אפילו כמה זוגות שנפגשו בגינות כלבים. רווקים ורווקות מעידים שזו דרך מעולה להכיר אנשים חדשים.

הכלבים הם חברנו הטובים ביותר, כיף איתם, מצחיק איתם, הם לוקחים אותנו להרפתקאות מדהימות והם חלק בלתי נפרד מהמשפחה. אז מהם הכלבים הכי פופולריים בישראל? הכנו לכם רשימה מפורטת מלאה באהבה וזנב מקשקש!

 

שיצו

לא הרבה יודעים אבל הכלבלב שמככב במקום הראשון ברשימה הוא השיצו! כן, כן אותו כלב קטנטן שגורם לכם ישר לחיוך ענק. הישראלים ממש אוהבים את הכלב הזה והוא הכלב הכי נפוץ בישראל!  הוא מתאים גם למי שסובל מאלרגיה לכלבים. יש לו עוד כמה יתרונות ענקיים: למרות גודלו הוא יכול לתפקד ככלב שמירה. הגודל שלו, או יותר נכון הקוטן הופך אותו לכלב אידאלי לילדים קטנים. כמו כן אפשר לעשות לו תסרוקות חמודות, ובעיקר הוא פשוט הכי הכי מתוק!

שי צו

פקינז

כלב מתוק ידידותי אבל גם טריטוריאלי. תופתעו לראות איך הפקניז הקטנטן קם להגנת הבית או הבעלים. הפקינז נחשב לכלב מלכותי שנוצר בתהליך מלאכותי בסין. ילדים ממש אוהבים אותו והוא הופך להיות חבר נפש שלהם. בשל כל התכונות האלה הוא מככב כמספר שתיים בתור הכלב הכי פופולרי בישראל. בישראל קיימים עוד כמה סוגי כלבים פופולריים אבל הוא בהחלט אחד החמודים והאצילים ביותר.

 

רועה גרמני

מספר שלוש הוא שונה לגמרי מהשניים הראשונים – כלב יפיפה מתוק, גדול יחסית ומאד חכם – הרועה הגרמני. הרועה הגרמני זקוק להרבה פעילות גופנית. עבור כלב מסוג זה נדרשת חצר או לפחות הרבה טיולים ארוכים. כל מי שגידל רועה גרמני, או הכיר אחד מקרוב יודע שהוא כלב מתוק ממש והוא באמת מרגיש כמו חבר או אח.

 

לברדור

לברדורים הם יפים, חזקים וטובי לב. לגדל לברדור זה ממש כמו לגדל חבר טוב ואצילי. הם כלבים מאד ידידותיים ומתאימים למשפחה. חלק מהלברדורים ישמחו לחברה ואפילו יעדיפו לגדול עם עוד חבר שיער לצידם. הלברדור זקוק לטיולים ארוכים וגם להרבה ליטופים וחיבה. מי שמגדל לברדור יעיד על חוש ההומור שיש להם לצד איזה סקרנות מתוקה, אך גם רגעי צ׳יל ומנוחה רבים.

 

פינצ'ר

קטן, מהיר, נובח בטון גבוה ומאד חמוד- מי לא מכיר ואוהב את הפינצ׳רים? כלבים שעיקר החוויה בגידול שלהם היא ההומור. הפינצ׳ר ידוע בתור כלב אמיץ. למעשה לפעמים תחשבו לעצמכם – הוא לא מודע לגודל שלו – כשתראו איך הוא נובח באומץ על כלבים הרבה יותר גדולים ממנו. הוא מאד אוהב לשחק ויש לו מין אנרגיה מתפרצת שחשוב לפרוק על ידי טיולים ארוכים ומשחקים אנרגטיים.

אלה הם המובילים אך כמובן שבישראל יש עוד המון סוגי כלבים ונוכל למצוא גם לא מעט כלבים מעורבים. אם אתם מתלבטים ויש לכם את הזמן והמשאבים הנחוצים – קחו כלב, אין כיף גדול מזה והוא מאיר את החיים של כל המשפחה.

כלבים בישראל

באותו נושא