חיפוש

אפיקי השקעה פאסיביים שכדאי להכיר

מחפשים דרך להגדיל את הכסף שכבר יש לכם מבלי לקום מהספה ובעצם כמעט לא לדאוג, לא לתקתק במחשב ורק להנות מהכנסה פאסיבית מדי חודש? אתם לא לבד. הנה אפיקי השקעה פאסיביים שאתם חייבים להכיר, להשקיע ולהרים רגליים על השולחן.

 

מי משקיע בצורה פאסיבית?

השקעה פאסיבית הינו צירוף המתקשר עם המושג קרנות מחקות ממד. המשמעות של קרנות מחקות מדד היא שהן עוקבות אחר המדדים ונצמדות לביצועיו ללא ניסיון את התוצאות הקיצוניות הטובות ביותר כמו שמקובל בהשקעות אקטיביות אלא את הרווח הבינוני. השקעה פאסיבית מקובלת מאוד בחברה הינה השקעה בנדל"ן המעניקה הכנסה חודשית קבועה מהשכרת הנכס, בכתבה הבאה נתייחס להשקעה בנכסים קצת אחרים ממה שאתם מדמיינים – השקעה בנכסים דיגיטליים.

 

מהי השקעה בנכסים דיגיטליים?

נכס דיגיטלי מתנהג בדומה לנכס נדל"ני ולכן יש לקבוע טווח ארוך שמדובר בהשקעה בו. נכס דיגיטלי יכול להיות אתר, דף ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, חנות באתרי ממכר ועוד. שווי הנכס עולה וייצור ההכנסה נקבע על ידי פרסום, מכירת מוצרים ותנועת גולשים. אם אינכם מעוניינים לנהל דף כזה בעצמכם תוכלו לשלם עבור חברות מקצועיות שמתמחות בנכסים כאלו כמו INVESTA.

 

מה קורה בהשקעה מסוג זה?

צוות המומחים של חברת אינבטסה יבנו עבורכם את הנכס הדיגיטלי בצורת אתר תוכן בסטנדרטים של גוגל המכיל תוכן מקורי של כ – 30 דפי תוכן לפחות. הצוות יעצב ויבנה את האתר בצורה ברורה שתמשוך אליו קהל ותייצר את ההכנסה הרצויה. ההכנסות לנכס הדיגטלי מתקיימות בארבעה ערוצים – הטמעת פרסומות, מאמרים עם קישורי שותף, מכירת מוצרים דיגיטליים ורכישת שטחי פרסום.

 

תהליך ומספרים

בשנה הראשונה האתר יהיה בבנייה, תחזוקה וטיפוח שערוצי ההכנסה יגדלו ויטמעו באתר באחזקה מתמשכת. לאחר כחצי שנה ועד שנה רוב הלקוחות מייצרים כ – 5% בשנה מסך ההשקעה הראשונית העומדת על 17,500 שקלים. בין שנה לשלוש שנים רוב הלקוחות מייצרים כ – 22.5% בשנה מסך ההשקעה ולאחר 5 שנים תוכלו לייצר 115% מסך ההשקעה – 74,750 ₪ וכל אלו מערוצים שפירטנו – הטמעת פרסומות, מאמרים עם קישורי שותף, מכירת מוצרים דיגיטליים ורכישת שטחי פרסום.

 

מה המעורבות של המשקיעים?

המשקיעים לא צריכים לעשות כלום לכן זוהי השקעה פאסיבית לחלוטין בשונה מנדל"ן שבעלי הנכס צריכים להיות בקשר עם המשכירים ותקינות הנכס. המשקיעים יקבלו תמיכה 24/7 על כל שאלה, ליווי בשיחות וידיאו וואצאפ, מייל או טלגרם. שקיפות נתונים מלאה וכמובן צוות מומחים שינהלו באופן מלא את תוכן ושיווק האתר.

 

לסיכום

אם עוד לא נכנסתם לאתר של אינבסטה זה הזמן, צפו בדוגמאות לנכסים דיגיטליים והתחילו את התהליך לרכישת נכס משלכם כך שתוכלו להרוויח כסף מהכסף שכבר יש לכם בלי מאמץ ובלי לקום מהספה ואפילו מבלי לתקתק במחשב ולבדוק מדדי מניות ומצב בשוק ההון.

הכנסה פסיבית

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »