חיפוש

אקססוריז בסטייל – 2 תכשיטים שאף פעם לא יצאו מהאופנה

בואו נתוודא, אין בחורה שלא מתלהבת מרכישה של תכשיט חדש.

כן, את יכולה להיות מטורפת על נעליים, את יכולה להיות אספנית של תיקי יוקרה, את יכולה לחשוב שכל זה שטויות ושאין לך שום עניין בכל הדברים האלה, דבר אחד בטוח יהיה לכן במשותף – אהבה לתכשיטים, כי

הקסם של תכשיט חדש משפיע על כולן באותה הצורה.

 

כן לא סתם היהלומים נחשבים לחבריה הטובים ביותר של האישה. תמיד מגיע השלב שבו אנחנו רוצות לרכוש תכשיט שיישאר איתנו לתמיד, אחד שנוכל להעביר לדורות הבאים ותכשיטי יהלומים זו הבחירה הכי טובה במקרה זה.

איך יודעים להבדיל בין יהלום אמיתי ליהלום מזויף? האם יהלום שנוצר במעבדה נחשב איכותי פחות מיהלום שנמצא בטבע? ומה בכלל הטרנדים התמידיים בעולם תכשיטי יהלומים? הכל בהמשך.

 

 איך לדעת שיהלום הוא אמיתי?

דבר ראשון תרשו לנו להדגיש שלא סתם לומדים להיות יהלומנים, שכן ישנן שיטות שניתנות לביצוע רק בתנאי מעבדה.

אז מה עושים? קודם כל מקפידים לרכוש תכשיטי יהלומים כמו תליוני יהלומים רק במקומות מוכרים, שסומכים עליהם ויש עליהם המון תגובות חיוביות.

ובכל זאת, הנה לכם כמה שיטות לבדיקת היהלום – זווית החיתוך של יהלומים תמיד תהיה חדה, כן גם אם מדובר באבן שצורתו השלמה היא מעוגלת. הסיבה לזווית חדה, היא שיהלום הוא אבן הקשה בעולם ואין דרך לחתוך את הפאות שלו בצורה שאינה חדה.

דבר נוסף, יהלום לא יכול להיסדק או להתרסק, הן בגלל נפילה והן בגלל הבדלי טמפרטורות. אם תחממו יהלום ואז תכניסו אותו מיד למיכל עם מים קרים, לא יקרה לו כלום.

 

 יהלומי מעבדה, מה הסיפור שלהם?

יהלומי מעבדה, כשמם כן הם, גדלים במעבדה. מבחינת מאפיינים גיאולוגיים שלהם, מדובר ביהלומים שזהים בתכונותיהם ליהלומים טבעיים וקשים ברמה שלא נופלת מרמת הקשיחות של יהלומים טבעיים.

איפה בכל זאת ההבדל? בסיפור הרומנטי מאחורי היהלומים ובמחירם. יהלומים טבעיים נוצרו לפני מיליוני שנים במעמקי האדמה, זו בדיוק הסיבה לכך שיהלום הוא האבן הפופולארית לטבעות אירוסין – מסמל אהבה נצחית.

ההבדל הנוסף הוא במחירם של האבנים – יהלומים טבעיים, גם הקטנים ביותר, יעלו משמעותית יותר מיהלומי מעבדה, שנראים ומתנהגים אותו הדבר.

 

 הטרנדים בעולם תכשיטי יהלומים

פרט לזה שיהלום זו האבן הפופולארית ביותר לטבעות אירוסין וזה דבר שלעולם לא ייצא מהאופנה, מה שהופך טבעות יהלום להיות תכשיט הנמכר ביותר בעולם, גם תליוני יהלומים הם בחירה מעולה לתכשיט מקסים ועל זמני. ניתן לעצב תכשיט אישי, ניתן לבחור מהמגוון הקיים, תכשיט קטן ודיסקרטי או תליון בולט לאירועים מיוחדים, הבחירה תלויה רק בטעמכם האישי.

תבחרו מה שתבחרו, תכשיט יהלומים אחד לפחות חייב להיות בקופסת התכשיטים שלכן. הסיבה פשוטה – Diamonds are forever

 

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »