חיפוש

ארבעה דברים שחשוב שתשאלו את מעצב הפנים שלכם

החלטתם לעצב את הבית וההתרגשות בשיאה, בחרתם לכם מעצב פנים מעולה שאתם מאד מתחברים אליו ואתם כבר לא יכולים לחכות עד לסיום הפרוייקט ולהכנס לביתכם החדש. אך לפני הכל, ישנם ארבעה דברים שחשוב שתשאלו את מעצב הפנים שלכם טרם תחילת העבודה כדי שלא תגיעו לעוגמת נפש. מאיה קדם הינה מעצבת פנים מובילה בעלת רזומה עשיר בעיצוב דירות, משרדים ובתים פרטיים. 

 

מאיה קדם

מאיה קדם הינה מעצבת פנים בעלת רזומה עשיר בעיצוב דירות, בתים פרטיים, משרדים וסביבות עבודה אשר פועלת תמיד לקידום הרעיונות, הצרכים והרצונות שלכם ובחירה על פי הטעם האישי שלכם. כדי שהחלום שלכם יהפוך למציאות היכנסו עוד היום לאתר הבית והתרשמו משפע הסגנונות, העיצובים, ההצלחות והפרוייקטים המרהיבים בניהולה.

מעצבת פנים

ארבעה דברים שחשוב שתשאלו את מעצב הפנים שלכם

לפני שאתם מתחילים לעבוד ביחד, פנו אל מעצב הפנים שבחרתם ושאלו אותו את ארבע השאלות החשובות הבאות כדי למנוע ממכם מפח נפש:

  1. ניסיון, רזומה, המלצות – זו לא בושה ולא 'חוצפה' לשוחח עם מעצב הפנים שלכם על הנסיון שלו, על הרזומה שלו, היכן למד והאם ניתן לקבל המלצות מלקוחות קודמים. כספיכם אינו הפקר וחשוב שתבחרו במעצב פנים אמין ומקצועי כדי שלא תתאכזבו.
  2. פתרונות אחסון, פתרונות תאורה, התאמות לצרכים שונים – לכל אדם יש צרכים, רצונות, חלומות ורעיונות כיצד לעצב את הבית שלו, ובסופו של דבר, אתם אלו שתגורו בתוכו ותרצו להרגיש הכי נוח ובבית בעולם. לכן שאלו את המעצב האם יש לו פתרונות לאחסון כדי ליצור אוירת סדר וארגון בבית, כיצד הוא מתכוון לפתור את נושא התאורה בחללים השונים וכיצד הוא יתאים את הבית לצרככם השונים.
  3. הדמייה סופית של מראה הבית – הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו הדמייה איכותיות מאד של המראה הסופי של הבית. אל תתחילו פרוייקט בלי לוודא שאכן מראה הבית החדש הולם את הציפיות שלכם, שהצבעים שנבחרו אהובים עליכם ושיהיה לכם נעים ונוח לשהות בתוך המבנה. זהו הבית שבו תגורו לאחר מכן, ואתם חייבים לחוש מחוברים אליו.
  4. אנשי המקצוע איתם עובד המעצב  – לרוב, מעצבי פנים עובדים עם אנשי מקצוע נוספים אותם הם מכירים וסומכים עליהם כגון קבלנים, ספקים, חשמלאים, מהנדסים, אדריכלים ועוד, אל תתביישו לבדוק אותם ולוודא שהם מחזיקים רשיונות כראוי, שיש להם את הידע והנסיון הנדרש וכדומה כדי להיות בטוחים שהם מקצועיים, אמינים ושלא יגרמו לנזקים או עיכובים עקב חוסר מקצועיות או חוסר אמינות.

 

הבית שלכם הופך מחלום למציאות

מאיה קדם הינה מעצבת פנים מנוסה בעלת רזומה עשיר בעיצוב דירות, משרדים, בתים פרטיים ועוד. הנסיון והידע מדברים בשם עצמם וכשמדובר בחלום שלכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

מעצבת פנים

באותו נושא