חיפוש

אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר, והיא מלאה במגוון אטרקציות שיתאימו לכל סוגי התיירים. שנית, סיני נהנית מהיותה יעד קרוב לישראלים, וגם מטווח המחירים הרחב שיש לה להציע, כך שתוכלו לשהות בה לא משנה מה הגובה של מסגרת התקציב שלכם.

חצי האי סיני מושך אליו שפע של תיירים מרחבי העולם לאורך כל השנה, ולא סתם, לכן גם יש בו אתרי נופש רבים, שיעניקו לכם חופשה ייחודית. אספנו עבורכם המלצות לבתי מלון מומלצים בסיני, כל מה שנותר לכם הוא לבחור אחד, להזמין בו מקום, ופשוט ליהנות מהשקט.

 

העיירה ייחודית

וודאי שמעתם על דהב מתישהו, ואם במקרה השם לא מצלצל לכם מוכר – כנראה שהגיע הזמן. דהב הינה עיירה מהממת ביופייה, נמצאת בין נואיבה לשארם א שייח. האזור נמצא ממש על חוף הים, ומקור שמה של העיירה הוא במילה "זהב", שכן בעת תקופת השלטון הישראלי באזור, העיירה נקראה "ידי זהב".

העיירה הינה מרכז כלכלי חשוב במצרים, ובחודשי התיירות העמוסים, אזרחים מצריים רבים מגיעים לעיירה על מנת לעבוד בה. העיירה ממוקמת במרחק של כשעתיים נסיעה ממעבר הגבול, ויש בה מקומות צלילה רבים ומיוחדים, אשר אלו מכם חובבי הצלילה וודאי ישמחו לבקר בהם. העיירה כוללת גם טיילת עם מגוון דוכני אוכל, חנויות, ברים, וגם בתי קפה ומאפה איכותיים, ואפילו המבקרים הטבעוניים יוכלו למצוא בין כל אלו אוכל המתאים להעדפות המזון שלהם.

אם אתם מבקרים בצפון הטיילת ביום שישי, נמליץ לכם לבקר בשוק הקטן בעיירה המוכר פריטים תוצרת יד, מאכלים מקומיים, וגם מזכרות מסיני, שתוכלו לקנות לילדים, לחברים מהעבודה או לבן הזוג שנשארו בבית. כמובן שיש גם לא מעט מלונות בדהב בכל הרמות ובכל המחירים, שתוכלו לנפוש בהם וליהנות ממה שיש להם להציע.

 

איפה ישנים?

ישנם הרבה מלונות בדהב, אשר אחד המיוחדים בהם הוא אתר הנופש טירנה דהב. האתר ממוקם עם נוף לחופי הים האדום, נמצא במרחק הליכה ממרכז דהב, והוא בית מלון בדירוג של 4 כוכבים הנהנה מחדרי אירוח בעלי סגנון עיצוב מודרני, משלוש מסעדות ומ- 4 ברים שונים, וגם מנופים עוצרי נשימה של ההרים הוורודים של חצי האי סיני.

אתר הנופש מציע לאורחיו עיסויים מפנקים במתחם הספא של המלון, וגם כניסה חופשית לחדר הכושר שהמקום מפעיל. מקום נוסף אשר מומלץ לשהות בו בעת חופשה בדהב הוא ג'אז דהבייה, מלון 4 כוכבים מפואר הנהנה גם הוא מנופים מהממים ומחדרים מרווחים ומהודרים.

אורחי האתר מוזמנים להשתמש בחדר הכושר של האתר, ולקחת חלק בפעילויות השונות שהאתר מציע כמו גלישת מים ורוח, צלילה, וגם שנורקלינג. המקום מתאים גם למשפחות שכן יש בו מתקני משחקים לילדים, והמלון כולל מתחם ספא מפנק במיוחד. מסעדת האתר מגישה מנות בין לאומיות לצד מנות ים תיכוניות בעלות טעמים מקומיים, והמלון מציע חבילות לינה הכוללות גם ארוחות בוקר, צהרים וערב עשירות במיוחד.

 

המקום המושלם לנפוש בו

בנוסף לדהב, גם שארם א-שייח' היא עיר תיירות מרכזית בסיני, והיא כוללת מלונות רבים שישרתו את כל סוגי התיירים. תוכלו למצוא מלונות בשארם בטווח רחב של מחירים ורמות: אתר הנופש צ'ארמיליון סי לייף, השוכן על חוף נאבק, והוא מציע חדרים מרווחים עם מרפסת, מרכז צלילה, וגם בריכת שחייה.

בית המלון מציע לאורחיו לשחק במגרשי הטניס, וגם לצאת לצלילה או לשנורקלינג בחוף הים הסמוך. בית המלון מפעיל מסעדה יפנית יוקרתית וגם שירותי הכל כלול הפועלים 24 שעות ביממה לרשות האורחים. מלון 4 כוכבים נוסף בשארם הוא אתר הנופש אקספריינס סיינט ג'ורג' שארם א שייח.

המלון נמצא במרחק הליכה מחופי הים האדום, מציע לאורחיו גישה לחוף פרטי, 4 בריכות שחייה, מרפסת שמש מפנקת, וחדרים מהודרים עם מיזוג אוויר, חדרי רחצה מפנקים וטלוויזיה עם גישה לכבלים. כמו כן, אורחי האתר ייהנו מארוחת הבוקר העשירה המוגשת במקום, מארוחות צהריים ארוזות, וגם מאפשרויות תזונה המתאימות לתיירים צמחוניים או בעלי רגישויות אוכל למיניהן. האתר מפעיל גם חדר כושר, ספא, ומתקני מים, לצד מגרשי טניס שולחן, ביליארד וכדור עף.

 

צידה לדרך

אנו ממליצים לכם טרם הנסיעה להמיר כסף משקלים ללירה מצרית, לבצע ביטוח נסיעות וביטוח רפואי, להזמין מקומות באתרי הנופש השונים, וגם לוודא שארזתם את כל הדברים והמסמכים הדרושים לנסיעה. אתר טרווליקו יסייע לכם בכל אלו, וידאג שתגיעו מוכנים ככל האפשר לחופשה בסיני. בנוסף להכנות הדרושות לנסיעה בחופשה, האתר גם מציע אטרקציות מומלצות בשארם אל שייח, שלא כדאי לפספס. ראו כאן >> https://travelico.co.il

אתרי נופש

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »