חיפוש

את הכי יפה כשנוח לך – כל פריטי הבייסיק במקום אחד

כשאנחנו, הנשים נוח לנו עם משהו משהו מסוים אנחנו גם משדרות אותו מבפנים החוצה ולכן מאוד קל לאנשים קרובים או זרים, לזהות אישה שמרגישה נוח עם עצמה לעומת מישהי שהיום זה לא בדיוק ה- יום שלה. מסיבה זאת בדיוק תמיד עדיף לנו ללכת עם משהו שעושה לנו טוב ושגורם לנו להרגיש תחושה עילאית ולא להתפשר על משהו יכול לערער את הנוחות שלנו.

 

הנחוות שלנו – הביטחון העצמי שלנו

אישה שהולכת ברחוב עם הבגדים הכי יפים, עם החצאית ההדוקה והחולצה והחגורה הכי מדויקים שיש, עם נעלי העקב הכי מיוחדות שראינו מזה כבר הרבה מאוד זמן, אבל יש לה מין הליכה שלא בדיוק משדרת ביטחון, אולי אפילו מעט מעורערת. אפשר לזהות זאת מקילומטרים כי ככה אנחנו הנשים – שקופות, מביעות את הרגשות שלנו בהליכה שלנו, בתנועות הגוף שלנו ובכלל משדרות אנרגיות אחרות.

לעומת זאת אישה שעוברת במדרכה ממול ולובשת את הג'ינס הכי רגיל עם חולצה לבנה ללא סמלים מיוחדים וללא מחשוף, עם נעלי סניקרס רגילות, נראית כאילו יצאה מקטלוג אופנה יוקרתי ולא בגלל הבגדים אלא בגלל הביטחון בהליכה שלה, הביטחון בתנועות שלה, איך שהיא עומדת ומסתכלת בחלונות הראווה ובכלל מה שהיא משדרת כלפי חוץ.

 

איך לגרום לעצמנו ביטחון עצמי בכל יום?

האמת שזה די קל ופשוט ולא מצריך מאתנו איזושהי התארגנות מיוחדת אלא ההפיך. לכי לארון הבגדים שלך ושימי בצד את כל אותם הבגדים שאת מרגישה בהם הכי טוב, הג'ינסים, החולצות, החגורות, הכל. רק שימי לב שאת לוקחת את הפריטים שנוח לך בהם באמת ולא את אלו שאת אוהבת אבל לא נוחים לך.

אחרי שארגנת את כל הבגדים שאת מרגישה בהם הכי טוב, אפשר לעשות כמה השלמות באתר https://www.basiconline.co.il של פריטי חובה שהם בהחלט הכי בייסיק שיהיו לך בארון אך גם מאוד הכרחיים כמו למשל-

  • מכנס שחור סטרץ" ונוח שכיף לשים אותו ביום יום וכיף לשים אותו גם ביציאה בערב.
  • חולצות טי שירט לבנה אחת ושחורה אחת עם מפתח עגול או וי, מה שאת יותר אוהבת.
  • חגורה שחורה וחגורה חומה דקה עם אבזם די בולט לג'ינס שאת הכי אוהבת ללבוש.
  • עליונית בכל צבע שרק תבחרי לפי העדפה אישית שתשמש אותך ליום יום וליציאות.

זהו את מוכנה לעונה שלמה, את לא צריכה שום דבר נוסף כדי לגרום לעצמך להרגיש הכי טוב עם עצמך. תמיד כשנוח לנו, אנחנו מרגישות הרבה יותר חופשיות, בעלות ביטחון עצמי ובכלל הרבה יותר נינוחות עם עצמנו וכך גם כלפי חוץ.

 

לסיכום

גוף ונפש אלו לא סתם צמד מילים, שכן בצמד מילים אלו תמצאי שבאמת כשטוב לך ונוח לך בגוף אז גם הנפש שלך יותר שקטה ונינוחה.

יפה נוח

באותו נושא
אצבעות
איך לעצב את הציפורניים שלך?

מראה הציפורניים הוא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלנו משדרוג המראה היומיומי. משום כך, חשוב לשמור ולתחזק את הציפורניים באמצעות שמירה על עיצוב ובריאות הציפורן באופן

קרא עוד »