חיפוש

באיזה עיר הכי שווה לטייל באיטליה?

ארץ המגף טומנת בחובה לא מעט איזורים מסקרנים ששווה לבקר בהם, ערים גדולות ותוססות וכפרים ציוריים. איפה הכי כדאי לבקר? ובכן, זה לגמרי תלוי בכם, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור… ספוילר: כל בחירה תהיה מצוינת, כי כמו שאומרים "לה דולצ'ה ויטה", איטליה היא ארץ החיים הטובים.

 

מה לצפות מטיול באיטליה

בראש ובראשונה, זהו יעד נהדר למסע קולינרי, אך לא רק – יש באיטליה מסלולי טיול מדהימים ונופים עוצרי נשימה, היא מתאימה גם כטיול משפחתי סובב פארקי שעשועים ומים, חופשה סובבת היסטוריה ותרבות ועוד. ומה לגבי הקינוחים המפורסמים? אותם נשלב בכל סגנון של טיול באיטליה.

מטייל באיטליה

לא רק חוויה אורבנית – ערים באיטליה

אם זהו הביקור הראשון שלכם באיטליה, אנו ממליצים למקד את הביקור באחת הערים הגדולות, כמו רומא או מילאנו, או לטייל בסגנון "טיול כוכב", בו תלונו למשל בטוסקנה וממנה תצאו מדי יום לטיול באחת הערים הסמוכות. מה שבטוח – כל בחירה תהיה מצוינת ותשאיר טעם של עוד, אז לא משנה איפה תתחילו, בסוף הטיול מומלץ לשריין את הטיסה הבאה לאיטליה. על קצה המזלג:

 

רומא

עיר הבירה של איטליה מהווה יעד מצוין לחופשה משפחתית, חופשה רומנטית ואף טיול תרמילאים, עם המון היסטוריה, אירועי תרבות, כנסיות, מסעדות וחיי לילה ענפים. כמו שאומרים, יש בה הכל מהכל וככזו, רומא היא ללא ספק יעד שחייבים לבקר בו לפחות פעם בחיים.

 

מילאנו

מילאנו היא בראש ובראשונה היא האופנה והלייף סטייל של איטליה אך היא הרבה יותר מזה – היא אפופת היסטוריה מרתקת, מהווה מרכז תרבותי נחשב ושלא נדבר על האופציות הקולינריות המדהימות שהיא מציעה לצד אטרקציות לכל המשפחה.

מטייל באיטליה

ונציה

חוויה רומנטית באיטליה זה לגמרי כאן, כי עם כל תעלות המים והגשרונים, זה בלתי נמנע. בנוסף לאווירה מתקתקה, ונציה היא יעד מופלא לסיור בין גלריות, שוטטות בין סמטאות ציוריות ובתי קפה מקסימים. היא שונה בתכלית מרומא ומילאנו ואסור לפספס אותה.

 

נאפולי

או שאוהבים אותה או שלא, אבל מה שבטוח הוא שנאפולי היא העיר הכי מיוחדת באיטליה. יש בה נופים שאסור לפספס, אפשרויות לטייל ממש בזול ולגמרי באופן אובייקטיבי, היא מציעה את הפיצה הטובה ביותר בעולם.

 

טוסקנה – טיול כוכב

אפשר לדבר עוד ועוד על הערים המפורסמות של איטליה אבל טוסקנה היא ללא ספק הלוקיישן עם הנופים היפים והפראיים ביותר, חרף היותה מתויירת למדי. בזכות הנופים המדהימים והכבישים הנוחים, זהו יעד מושלם לטיול כוכב בו תכירו חבל ארץ ציורי, עם המון תרבות, אוכל משובח והיסטוריה מרתקת במיוחד.

לסיכום, לכל אחד יש פייבוריטית אחרת באיטליה. מדובר ביעד שקל להתמכר אליו ולאפשרויות הטיול הרבות בו ואם רוצים להכיר אותה באמת, מומלץ לחזור אליה יותר מפעם אחת.

מטייל באיטליה

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »