חיפוש

בחירת ארונות לחדר שינה ב-4 שלבים

בין אם אתם מחפשים לשדרג את חלל חדר השינה שלכם ובין אם אתם מעוניינים לרהט חדר שינה חדש, ארונות הם חלק בעל משמעות הן פונקציונאלית והן עיצובית לחדר השינה שלכם. אם אינכם נדרשים לעיצוב חדר השינה שלכם על בסיס תכוף (כמו רוב האנשים), ייתכן שכאשר תנסו לעשות כן תיתקלו בקשיים ולא תדעו מהי הדרך הנכונה לעשות זאת. לכן, בפסקאות הקרובות נעמוד על מספר שלבים לבחירת הארונות המתאימים ביותר לחדר השינה שלכם. 

 

העריכו את הצרכים שלכם

ראשית כל, על מנת לדעת מה הם הארונות שיהיו הפתרון הטוב ביורת עבורכם עליכם להגדיר תחילה מה הם הצרכים שלכם. הצרכים שלכם נגזרים כמובן הן מצרכי האחסון שלכם והן מאופי החלל אותו אתם מעצבים. אם אתם נדרשים לפתרון אחסון גדול אזי מובן כי הארונות יהיו בעלי נפח משמעותי בעיצוב החדר. כתוצאה מכך, עליכם יהיה לעצב את החלל כך שהארונות יהוו את הגורם העיצובי המרכזי בו. לחילופין, אילו אינכם נדרשים לחלל אחסון עצום, אזי התפקיד העיצובי של הארונות יצטמצם.

 

הגדירו את החלל

שנית, עליכם לבחון מה גודל הארון שיתאים לחלל שלכם. כלומר, עליכם ליצור איזון בין צרכי האחסון שלכם, הצרכים העיצוביים שלכם והחלל בו אמורים לשכון הארונות. לכן, עליכם לקחת מידות של האזור בו הארון אמור לעמוד, אורך – גובה – עומק, ולנסות לאמוד את הפרופורציות של הארון בחלל. טיפ חכם הוא לבחור ארונות שלהם מדפים עמוקים. מדפים עמוקים מספקים יותר אחסון וזאת מבלי להגדיל משמעותית את נפח הארון.

 

העיצוב בהתאם לחדר השינה

מעבר לכך, בבחירת ארונות לחדר שינה, עליכם לנסות להחליט על ארונות המעוצבים בהתאם לקו העיצובי של שאר חדר השינה. בהנחה שהארון שבחרתם איננו עצום בגודלו, הרי שבנקל ניתן להפוך את הארון לפריט המשתלב היטב בצבעים של החדר וברעיון העיצובי שלו. ניתן להוסיף אלמנטים שישדרגו את הארון, וזאת מבלי להפוך אותו לפריט בולט או גס מידי. לדוגמא, ניתן לשבץ ידיות מיוחדות, לבחור דלתות דקורטיביות, לשלב מראה באחת הדלתות ועוד. בכל מקרה, נסו להתאים את הארון כך שתיווצר הרמוניה ויזואלית בחדר השינה.

 

החליטו על החלוקה הפנימית של הארון

השלב האחרון הוא החלטה על החלוקה הפנימית של הארון. מובן כי אישה שמרבית בגדיה הן שמלות או גבר שעיקר הלבוש שלו הוא לבוש רשמי יזדקקו ליותר מקום תליה. בשונה מכך, ארון ילדים או ארון שמאחסן בעיקר מצעים ומגבות יהיה יעיל אילו עיקר שטח האחסון שבו יורכב ממדפים. כמו כן, מי שהמלתחה האופנתית שלה כוללת הרבה תכשיטים ואביזרים סביר להניח שתרצה מגירות קטנות ונפרדות שניתן יהיה לסדר בנוחות את כל האביזרים. בסופו של דבר, אל לכם לשכוח כי בחירה של ארון איננה חייבת להיות רכישה יקרה וניתן לעשות זאת בתקציב סביר.

ארון בחדר השינה

באותו נושא
קערת פירות מבטון
יתרונות של קערת פירות מבטון

היתרונות של רהיטי בטון רחבים הרבה יותר מאשר עמידותם הפיזית גרידא. המראה האלגנטי של רהיט מבטון או שולחנות אלגנטיים, מסייע להשלים עיצוב פנים מושלם. רהיטי

קרא עוד »