חיפוש

בחירת ספק ה-DRaaS המתאים לעסק שלך

ככל שהעולם הולך ונעשה יותר ויותר תלוי בדיגיטל, עסקים חייבים לשמור על הנתונים שלהם ולהבטיח מיגון מפני אסונות פוטנציאליים. זה המקום שבו DRAAS (Disaster Recovery as a Service) נכנס לתמונה. בטקסט שלפניך לא רק נכיר את תחום ה-DRAAS, אלא גם נכיר את היתרונות הפוטנציאליים שלו לעסקים. בנוסף, תוכלי לקרוא מה הם הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספק DRAAS.

 

מה זה DRAAS

לראשי התיבות draas אין תרגום טוב בעברית. כן נוכל לומר לך שמדובר בפתרון אבטחה, המבוסס על שירותי ענן, שנועד להגן על עסקים מההשלכות של אסונות. ההגנה הינה מפני אסונות טבע או מעשה ידי אדם כאחד.

בעצם, במסגרת שירותי DRAAS מתבצעים שכפול ואחסון של נתונים, יישומים ותשתית קריטיים בסביבת ענן מחוץ לאתר. DRAAS מבטיח שבמקרה של אסון, אתם יכולים לשחזר במהירות את המערכות שלהם ולחדש את הפעילות בזמן השבתה מינימלי.

מה זה DRAAS

כיצד DRAAS יכול לעזור לעסק שלך

היתרונות של DRAAS הינם משמעותיים הרבה מעבר להתאוששות מאסון. על ידי הטמעת שירותי DRAAS, את יכולה להשיג חוסן לעסק שלך, ולהבטיח המשכיות ללקוחות שלך. שירותי DRAAS גם ניתנים להרחבה, מה שהופך אותם למותאמים לצרכים עסקיים ספציפיים. העובדה הזו מבטיחה כי נתונים ויישומים יהיו משוכפלים – וכתוצאה מכך זמינים בקלות כאשר מתרחש אסון.

זה מאפשר התאוששות מהירה, מזעור שיבושים תפעוליים ומניעת הפסדים כספיים. בנוסף, DRAAS מאפשר לעסקים לבצע בדיקות גיבוי ושחזור קבועות, מה שמבטיח את המהימנות והיעילות של אסטרטגיות ההתאוששות שלך מאסונות. עם DRAAS, את תוכלי לנווט בביטחון בזמנים סוערים, ולשמור על אמון הלקוחות שלך.

כיצד לבחור ספק DRAAS

בחירת ספק ה-DRAAS הנכון היא חיונית למיצוי האפקטיביות של השירות. אנו ממליצים לך לשקול את הגורמים הבאים בעת בדיקת הספקים הפוטנציאליים:

      1. מומחיות וניסיון

חפשי ספקים שיש להם רקורד מוכח בהתאוששות מאסונות. כאלה שיש להם הבנה מעמיקה של הדרישות הספציפיות של התחום של העסק שלך.

       2. גמישות

ודאי ששירות ה-DRAAS יכול להתרחב לצד העסק שלך ולהתאים לצרכים המשתנים. חברה קטנה עם מעט שרתים יכולה להציע מחיר זול יותר, אבל לא בהכרח תתאים לחברה שגדלה וצוברת עוד ועוד לקוחות.

      3. אמצעי אבטחה

ודאי שלספק יש פרוטוקולי אבטחה טובים כדי להגן על הנתונים הרגישים שלך מפני איומי סייבר. בסופו של דבר, DRAAS הוא אמצעי אבטחה בעצמו, ובמקרה הזה – הסנדלר לא יכול ללכת יחף.

 

סיכום

לסיכום, אם את שואלת את עצמך האם איומי סייבר הם איום רציני לעסקים בינוניים או קטנים – התשובה היא שבהחלט. למעשה, איומי סייבר מהווים סיכון משמעותי במיוחד לעסקים בינוניים וקטנים. תוקפים בונים על כך שלבעלי עסקים קטנים את הרצון או הפניות להשקיע באבטחה, ותוקפים אותם ראשונים. לכן חשוב שיהיה לך שירות שיגן על המידע שלך מפני מתקפות סייבר.

בחירת ספק ה-DRaaS המתאים לעסק שלך

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »