חיפוש

החבר הכי טוב שלי – כך תבחרו את גזע הכלב שיתאים לכם

בחירה של כלב שילווה אתכם בשנים הקרובות אינה עניין של מה בכך. מי שמכירים את התחום מקרוב, יאמרו לכם כי יש צורך בביצוע כמה שלבים בסיסיים שיאפשרו לכם לדעת איזה גזע הוא המתאים עבורכם ביותר. אם לא הייתם מודעים להליך זה, כדאי לכם להישאר אתנו ולגלות איך עושים זאת בקלות ובמהירות.

 

רוצים לבחור את הגזע המתאים לכם ביותר? תיישמו את השלב ה – 1: תכתבו על דף את הצורך שלכם

השלב הראשון שיקדם אתכם אל עבר היעד הסופי מצריך מכם בירור מעמיק אודות הצרכים שלכם. שכן, כל אחת ואחד מהקוראים של המדריך הנוכחי מנהלים אורח חיים שונה. כדי להסביר לכם למה אנחנו מתכוונים, נציין כי יש פה אנשים שעונים על אחד מהקריטריונים הבאים:

  • רווקים שיש\ אין להם כלב בבית
  • משפחות עם ילדים שיש\ אין להם כלב בבית
  • זוגות ללא ילדים שיש\ אין להם כלב בבית ועוד

כך שלכל אחד יש את הצרכים שלו וחשוב להכיר בהם בשלב ראשוני זה.

החבר הכי טוב שלי - כך תבחרו את גזע הכלב שיתאים לכם

רוצים לבחור את הגזע המתאים לכם ביותר? תיישמו את השלב ה – 2: תקראו מאמרים על גזעים שונים

עכשיו, אחרי שרשמתם על דף את הצרכים שלכם (למשל: רגישות לפרווה, ילד שמפחד מכלבים גדולים ועוד), אתם יכולים לקרוא מאמרים מקיפים בתחום. שכן, כך תוכלו לגלות איזה גזעים קיימים ומה המאפיינים של כל אחד מהם. אנו ממליצים לכם להיכנס אל האתר הבא שמרכז את כל האינפורמציה החיונית בנושא: https://hapina-shel-michal.co.il.

 

רוצים לבחור את הגזע המתאים לכם ביותר? תיישמו את השלב ה – 3: תערכו טבלה מסודרת

בשלב זה עליכם לערוך טבלה מסודרת ובה תכתבו את שמות הגזעים המתאימים עבורכם ביותר. אנו ממליצים לבחור לפחות ב – 4 גזעים שנראים רלוונטיים ומתאימים לצרכים שלכם, במיוחד אם יש בני זוג או ילדים שלוקחים חלק בהחלטה הסופית. שכן, כך תוכלו לבחור יחד מבין כמה אפשרויות שונות.

החבר הכי טוב שלי - כך תבחרו את גזע הכלב שיתאים לכם

רוצים לבחור את הגזע המתאים לכם ביותר? תיישמו את השלב ה – 4: תפנו לעמותה עם המידע שבידיכם

בשלב הרביעי והאחרון צפיה להיות בידיכם אפשרות אחת או שתי אפשרויות. אתם צריכים לקחת אתכם את הרשימה והטבלה שהכנתם אל עמותה ולהציג בפני נציג מטעמה את כל הפרטים. שכן, כך תוכלו להראות להם מה הם הצרכים שלהם ומה הבחירה הסופית. הדבר יאפשר לנציג להראות לכם את הגזעים המתאימים ביותר, כדי שתוכלו לבחור נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך לבחירה של גזע המתאים עבורכם ביותר. בשלב זה, אתם יודעים איך עושים זאת שלב אחר שלב, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתבצעו את ההליך על הצד הטוב ביותר ושתבחרו בחבר המתאים ביותר עבורכם ועבור בני הבית.

החבר הכי טוב שלי - כך תבחרו את גזע הכלב שיתאים לכם

באותו נושא