חיפוש

ביטוח בית משותף מתי חשוב לבצע את זה ואיך קובעים את גובה הביטוח?

ביטוח בית משותף הוא אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדאוג להם.

לכן, חשוב לדעת עליו הכל עד הפרטים הקטנים ביותר.

יש הרבה סוגי ביטוחים לבית משותף וכדאי להבין ולהכיר אותם.

בדיוק בשביל זה כתבנו בשבילכם את הדברים החשובים ביותר בביטוח בית משותף.

 

למה חשוב לבצע ביטוח בית משותף?

ביטוח בית משותף נחוץ כשיש מספר משקי בית בבניין אחד. כשחיים מספר אנשים בבניין אחד כל אסון משפיע על כולם. כך למשל שריפה אצל אדם אחד יכולה לשרוף את כל הבניין. לכן, כשחושבים על ביטוח בית משותף, אי אפשר להיות סוליסטים וחשוב שההחלטה תהא של כלל הבניין ותכלול את כל דייריו.

 

מתי חשוב לבצע ביטוח בית משותף?

ביטוח הבית המשותף צריך להיות בתוקף תמיד! לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות כשעברתם לבניין חדש, או אם נבנה בניין חדש וכל דייריו מאוכלסים לראשונה הוא לבדוק האם יש ביטוח בית משותף. הדבר לא סובל דיחוי!

לפעמים עניינים פרוצדורליים נוטים להימרח, ובגלל שזה כולל כל כך הרבה אנשים, כל דייר סומך על האחר שיבצע את המשימה. כמובן שבדרך כלל ועד הבית הוא האחד שייקח אחריות על ביטוח הבית המשותף, אך אם אתם רואים שלא כך הדבר וודאו שיש מישהו אחר שלוקח על הנושא אחריות או תיקחו אותה בעצמכם.

 

איך קובעים את גובה הביטוח?

ביטוח בית משותף נע בסכומים שונים. הדבר קורה משום שכל פוליסת ביטוח מכסה חלק אחר. ביטוח הבית המשותף יכול להיות מצומצם ולכלול רק את החלקים המשותפים בבניין. כך הביטוח יכלול רק את חדר המדרגות, המקלט, המעלית, הלובי והגינה.

אך, בשל ההבנה כיום כי אסון של דייר אחד עלול להשפיע על כל דיירי הבית המשותף, הרחיבו חברות הביטוח את הפוליסות כך שכיום ניתן לכלול בביטוח גם את הדירה הפרטית של כל לקוח. כמובן שכך גובה המחיר יעלה, אך הוא יהיה מקיף יותר.

 

על מה חשוב להסתכל כשבוחרים פוליסת ביטוח?

לפני שאתם ננעלים על חבילת ביטוח לבית משותף, בדקו את מה היא מכסה. ישנם שני דברים שחשוב לשים עליהם את הדגש

 

המקומות אותם הביטוח מכסה

כמובן שכל בית משותף יבחר אזורים שונים לבטח. הסתכלו בחבילות השונות וראו מה ממליצה חברת הביטוח לבטח. השוו בין החברות השונות וראו מה ההיצע של כל אחת מהן.

 

המחיר

השוו בין המחירים השונים של חבילות הביטוח שמציעים לכם. כפי שאמרנו קודם, המחיר משתנה בהתאם לדברים שאתם בוחרים לבטח, אך הוא גם משתנה בהתאם לחברה איתה אתם בוחרים להתקשר בחוזה.

זכרו! ביטוח בית משותף הינו חשוב מאד ויש להשקיע בבחירת החבילה הראויה לבית שלכם.

 

הורים פלוס ילד

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »