חיפוש

בשיפוצים – 3 כללים לשיפוץ באמבטיה

הליך של שיפוצים נחשב לעניין שמצריך ידע כללי בנושא. שכן, מדובר בשינוי מהותי של עיצוב הבית שצריך להיעשות על הצד הטוב ביותר. במדריך הנוכחי, יצאנו לבדוק עבורכם מהם הכללים החשובים ביותר שעליכם להכיר רגע לפני שתצאו לשפץ את האמבטיה שלכם. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא.

 

תכירו קודם כל את האנשים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הכללים החשובים שנבחרו להיות מוצגים במדריך זה, ראוי שתדעו תחילה כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם החלטנו לפנות אל גורמים שיודעים דבר בנושא. מדובר בעצם באנשים שביצעו בשנה האחרונה הליך של שיפוץ הבית שכולל גם את האמבטיה.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שנוגעת לעיצוב הבית וביקשנו לקבל מידע אמין בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 גורמים שונים שציינו כי הם עונים על הקריטריון המדובר והם ציינו בפנינו את הכללים שמוכרים להם. אנו בחרנו בסופו של דבר את ה – 3 הטובים ביותר. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך חיוני זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

תכירו את הכלל ה – 1 לשיפוץ האמבטיה

הכלל שנבחר להיות ראשון נוגע לבחירה נכונה של ארונות אמבטיה. רבים מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו כי הם גילו בדיעבד שהקדישו מחשבה רבה מידי לאמבטיה עצמה, למידות שלה ולעיצוב. כך שבסופו של דבר, הם לא הקדישו מספיק זמן לבחרה של הארונות בחדר האמבטיה.

כך שההמלצה שלנו היא לשים לב שאתם בוחנים את כל הפריטים שצריכים להיות בחלל האמבטיה. כמו למשל, ארונות, אסלה וכו'. ראוי לציין כי רבים מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ביקשו לציין כי כדאי להסתכל על ההיצע שיש באתר של באטיקו ארונות אמבטיה, כך שאנו מעבירים את ההמלצה הלאה אליכם.

 

תכירו את הכלל ה – 2 לשיפוץ האמבטיה

הכלל השני נוגע לבחירה נכונה של מראה. ברגע שבחרתם את הפריטים הגדולים לחדר האמבטיה, אתם צריכים לשים לב לאופן שבו תוכלו להציב את המראה. היו מי שאמרו שהיה חשוב להם להציב מראה גדולה (מראת גוף), אך הם לא חישבו נכון את העיצוב של החלל, ונאלצו להסתפק במראת פנים. שימו לב שאתם בודקים את העניין מראש ומאפשרים לעצמכם להעמיד מראה שמתאימה לצרכים שלכם.

 

תכירו את הכלל ה – 3 לשיפוץ האמבטיה

הכלל השלישי נוגע לבחירה נכונה של בעל מקצוע. רגע לפני שאתם בוחרים בשיפוצניק, כדאי מאוד שתקראו עליו חוות דעת ברחבי הרשת כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר באדם מקצועי ואמין. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לערוך את החיפוש:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על שיפוצים של אמבטיה. נאחל לכם כעת בהצלחה.

חדר אמבטיה, שיפוץ

באותו נושא
אדריכלות ירוקה
2 פרמטרים לבנייה ירוקה

בנייה ירוקה הפכה להיות שם דבר בשנים האחרונות. נדמה כי יותר ויותר קבלנים מעדיפים לבצע בנייה באמצעות הליך שכזה. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל

קרא עוד »