חיפוש

גופי תאורה עומדים לחדר שינה – איך דואגים שלא יתפסו הרבה מקום

עבור רבים מאיתנו, חדר השינה הוא מקום המפלט האולטימטיבי, מעין מעוז מוגן ונעים בו אפשר לנוח לישון ולחלום חלומות נעימים. ללא שום ספק, לתאורה מרגיעה ונעימה יש השפעה חשובה אשר יכולה להפוך כל חדר שינה סתמי להיכל מרגיע ונוגה. כיצד ניתן לשלב גוף תאורה עומד אם אין לי מקום מיותר בחדר? טיפים ורעיונות בכתבה הבאה.

 

החשיבות של שילוב תאורה בחדר השינה

כאשר אנו הולכים לישון, הגוף שלנו מקבל הזדמנות לנוח בעלטה המוחלטת. יחד עם זאת, גם בחדר השינה תאורה מספקת היא צורך הכרחי. חלק מאיתנו זקוקים לתאורה חזקה כדי לקרוא, אחרים מסתפקים בתאורה רכה יותר, רק כדי להתארגן ולהירגע לפני השינה, ואחרים זקוקים לשילוב של שתי התאורות הללו.

אם גם אתם רוצים גוף תאורה שיענה על מגוון הצרכים שלכם, שקלו לשלב בחדר השינה שלכם גוף תאורה עומד עם דימר (או כפי שהוא מוכר בשמו העברי, עמעם). גוף תאורה שכזה גם יאפשר לכם לשלוט בתאורה ללא צורך לצאת מהמיטה.

 

כיצד ניתן לשלב גוף תאורה עומד בחדר השינה מבלי לבזבז מקום?

שלבו שימושים

רוב האנשים זקוקים שחדר השינה שלהם יענה על מספר צרכים. שידת לילה להנחת כוס מים או ספר לקריאה לפני השינה, מגירה לאחסון תרופות ותכשירים שונים וכמובן, מקור תאורה, שיספק תאורה רכה ונעימה או חזקה שתסייע לעם לשמור על העיניים.

כדי לחסוך במקום, נסו לבחור בפריטי ריהוט אשר יאפשרו לשלב את כל הפונקציות הללו בשטח קטן אחד למשל על ידי רכישה של רהיט שיכול לענות על כל הצרכים השונים הללו.

 

אלתרו שילוב שימושים

הבעיה המרכזית עם פריטי ריהוט שעונים על מספר פונקציות היא שלעיתים קרובות קשה למצוא אותם. וכאשר כן מוצאים פריטים שכאלה, לא פעם מדובר בפריטים יקרים במיוחד שלא מתאימים לכל תקציב. החדשות הטובות הן שבעזרת מעט יצירתיות ותושייה, ניתן להגיע לתוצאות דומות בצורה עצמאית.

כך לדוגמא, אם תבחרו מנורה עומדת בעלת בסיס נמוך וצר יחסית, תוכלו לשלב מעליה שידה מוגבהת שכוללת מקום אחסון ומשטח להניח פריטים שימושיים בהישג יד.

 

השתמשו באזורים לא מנוצלים

במקום לצאת מנקודת הנחה שמנורה עומדת ניתן להניח רק על הרצפה, שקלו לשלב מנורה שכזאת על סוגי משטחים אחרים. אם לדוגמא יש לכם חלון בעל אדן חלון נמוך, תוכלו להציב שם מנורה עומדת, גם אם אדן החלון לא עמוק במיוחד. רק זכרו למדוד מבעוד מועד את כל המשטחים הפוטנציאלים ואת הממדים של המנורה המיועדת.

 

תלו את גוף התאורה שלכם

גודלו של חדר תקני בישראל הינו כ- 9 מטרים רבועים. יחד עם זאת, לרוב חדרי השינה הראשיים ברוב הדירות בישראל יהיו גדולים יותר. אם חדר השינה שלכם משתרע על פני שטח קטן במיוחד, ואתם מתקשים להכניס לתוכו את כל הציוד הנדרש, שקלו לשלב תאורה אשר ניתן לתלות על מנת לחסוך במקום.

כדי לקבל עוד רעיונות ולהתרשם מגופי תאורה מקסימים, גלשו לאתר הבית של עידה בכתובת https://store.ida-home.co.il.

מנורה באור צהוב
מנורה באור צהוב
באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »