חיפוש

גלאי גז מומלץ – יצאנו לחקור את גלאי השוק

גלאי גז הינו מכשיר שמיועד להתריע במקרים שבהם יש דליפה של גז.

הגלאי מתריע על דליפה באמצעות צפצוף חזק והוא יכול למנוע אסון משמעותי.

מומלץ להתקין גלאי גז בכל בית, מסעדה או מפעל שעושים שימוש בגז.

התקנה של גלאי גז צריכה להתבצע אך ורק על ידי טכנאי גז מוסמך.

אם עדיין לא התקנתם גלאי גז בביתכם ואתם מתלבטים לגבי סוג הגלאי שכדאי לכם לבחור, דעו שהגעתם למקום הנכון.

בשורות הבאות נציין בפניכם גלאי גז מומלצים שמותאמים למטבחים פרטיים ועסקיים, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. להלן 4 גלאי הגז הנבחרים:

  1. גלאי גז דגם SENSALARM

מדובר בגלאי קבוע לגזים נפיצים ורעילים. באמצעות גלאי זה ניתן לגלות אם יש חוסר חמצן חדר ואם ישנם גזים נפיצים.
ההתקנה של הגלאי הינה פשוטה ביותר (ואנו מזכירים כי ההתקנה צריכה להיעשות על ידי טכנאי בלבד, אל תתפתו לעשות זאת בעצמכם, גם אם אתם מגדירים את עצמכם "הנדי-מן").
יש לחיישן מערכת פיצוי טמפרטורה אוטומטית שמאריכה באופן ניכר את חייו ואינה דורשת תחזוקה שוטפת, כך שאתם יכולים לשכוח מקיומו לאחר ההתקנה.

 

  1. ערכת גלאי גז YGL עם ברז גז חשמלי

מדובר בגלאי מומלץ ביותר להתקנה של מבני עסקים ומוסדות. עוצמת הצלצול שלו גבוהה מאוד ומאפשרת לשוהים בקרבת מקום לדעת כי יש צורך להתפנות בהקדם האפשרי. הגלאי תואם לדרישות של מכבי האש ומכון התקנים הישראלי. גלאי גז זה מותקן במבנים רבים של משטרת ישראל, צה"ל, שב"ס, רשתות של מזון מהיר ועוד.
אם בחרתם לקנות את גלאי גז זה, חשוב שתבדקו שמדובר בגלאי המקורי ולא בחיקוי פשוט. אם אינכם בטוחים כיצד ניתן לבדוק זאת, פשוט תגלשו אל האתר של אלקטרוגז. שם תוכלו למצוא גלאי גז מקוריים בלבד.

 

  1. גלאי גז יונדאי דגם B109GD

גלאי זה מרתיע גם כן במצבים שבהם ישנה דליפה של גז הבישול בבית או בעסק אך ההמלצה היא לעשות בו שימוש ביתי בלבד. הגלאי עובד על מתח של V220. גם גלאי זה, בדומה לקודמיו, אינו דורש תחזוקה מיוחדת.
דגם זה מותאם למטבחים ביתיים קטנים ומתאים לאנשים שרוצים להרגיש בטוחים מבלי לפגוע בעיצוב המטבח.
כך שאם אתם מחפשים דגם קומפקטי שאינו נראה יותר מידי לעין, זהו הדגם המתאים עבורכם.

 

  1. גלאי גז OMEGA

מדובר גם כאן בגלאי גז פשוט שמתאים לשימוש ביתי במטבחים ביתיים וקטנים בלבד. בגלאי זה יש נורת ביקורת ואזעקה רבת עוצמה, אך ראוי לציין כי מדובר באזעקה שאינה מספיק עוצמתית למבנים גדולים, לכן מדובר בגלאי שמתאים אך ורק לשימוש ביתי.

אלו היו 4 גלאי הגז המומלצים, אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ותתקינו גלאי גז בהקדם כדי שתוכלו לשמור על עצמכם ועל הקרובים שלכם.

 

 

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »