חיפוש

אילו דברים חשוב שיהיו בחליפת חתן

חליפת חתן המותאמת באופן אישי ומשדרת רשמיות, אלגנטיות ומראה מושלם, תהיה החליפה האופטימלית במידה ותתנו דגש למספר מרכיבים.

אילו דברים חשוב שיהיו בחליפת חתן – על כך במאמר הבא.

 

חליפה מבדים איכותיים

החתונה שלכם היא הערב המרגש ביותר שלא בטוח שיחזור בשנית… בערב זה תרצו בוודאי להיראות במיטבכם ולהשלים את המראה של כלתם היפה. לפיכך, כאשר בוחרים חליפות חתן ומתאימים אותן לגזרת הגוף צריך שהן יהיו עשויות מבדים איכותיים ומחויטים, נושמים ונוחים בכל מצב בו תדרשו לעמוד, לשבת, לצעוד ולרקוד. הצבע הוא בחירה אינדיבידואלית בהתאם לטעמכם האישי, אך כאשר זה נוגע לבדים תהיו חייבים לבחור בטובים ביותר. בנוסף, החליפה צריכה לשבת היטב על הגוף ולהתאים לפרופורציות שלו הן מבחינת הרוחב והן מבחינת האורך.

 

חליפה מכמה חלקים

חליפת חתן יכולה להיות מורכבת משנים או שלושה חלקים. חליפה משני חלקים כוללת מכנס וז'קט שאליהם מצטרפים חולצה מכופתרת ואביזרים נלווים או חליפה משלושה חלקים הכוללת גם וסט. את הסטים השונים חשוב לבחור על פי הטעם האישי ולשמור שדש החליפה יספק לכם את המראה הרצוי. כאשר הדש צר יותר תקבלו מראה קלאסי ומודרני, העיקר שרוחב העניבה לא יעלה על רוחב הדש.

 

עניבת פרפר או עניבת צוואר

כל חתן יכול לבחור את העניבה המתאימה לו על פי אופיו וטעמו. הוא גם יכול להחליט להיות בלי עניבה. אך כאשר מדובר באירוע כמו חתונה צריך לשמור על רשמיות וכבוד ולהשקיע גם בעניבה. ישנן שתי סוגי עניבות שיכולות להתאים לחתנים. עניבת פרפר או עניבת צוואר. לחתנים הבוחרים ללבוש טוקסידו עדיף להתאים עניבת פרפר שחורה ואלגנטית ואילו לחליפות חתן אחרות ניתן להתאים את אחת מהאפשרויות כאשר הצבע השחור תמיד יהיה אלגנטי יותר. ישנם גם חתנים המצרפים לחליפה ריבוע כיס באותו הצבע של העניבה וכך משדרגים את הלוק שלהם.

 

חפתים מרשימים לחתונה

החפתים הם למעשה אקססוריז המשלימים את הלוק של החליפה ומתאימים לחתונות מכיוון שהם רשמיים ומעוררים הרבה כבוד. ניתן לבחור בחפתי מתכת באותו סגנון של מתכת החגורה או שעון היד ולשדרג את מראה החליפה.

 

אין חליפה בלי חגורה

למעט מחליפת הטוקסידו, חליפות הולכות ביחד עם חגורות. הן צריכות להיות מותאמות לחליפה מבחינת הצבע והאיכות. תמיד חגורות מעור יתאימו ולצבע השחור תהיה קדימות על צבעים אחרים במיוחד כשמדובר בחתונה. אם החלטתם להתלבש יותר בקלילות וספורטיביות התאימו את צבע החגורה לצבע הנעליים שלכם.

 

והכי חשוב הוא המותג

כאשר בוחרים חליפה לחתונה ניתן להשכיר או לקנות אותה. במידה ועושים בה שימוש לאירועים אחרים מומלץ לקנות. אך בין אם קונים או משכירים חליפות לחתונה חשוב לבחור במותג יוקרתי מבדים איכותיים, גזרה אופנתית ובחברה בעלת מוניטין. ככל שהחליפה תהיה ממותגת יותר, כך היא תשרת את החתנים שעשויים להשתמש בה גם לאירועים נוספים וההבדל יורגש גם בנוחות.

 

לבוש לאירועים

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »