חיפוש

5 דברים שאסור לשכוח בבת מצווה

בת המצווה היא אחד הימים המיוחדים של בתכם בחיים. לכן חשוב מאד להשקיע ולחגוג כראוי.

לפעמים, הורים שוכחים חלק מהדברים המהותיים, ובתם מתאכזבת.

אנחנו כאן כדי שזה לא יקרה! נזכיר לכם את הדברים שפשוט אסור לשכוח בשום פנים ואופן כשמארגנים בת מצווה.

 

בוק בת מצווה

אחד הדברים שעושה כיום כל ילדה בישראל זה בוק בת מצווה. את בוק הבת מצווה רצוי לעשות בעזרת סטודיו מקצועי שיודע לצלם בנות בגיל בנות המצווה כך שיהנו הן מהתהליך והן מהתוצר. בוק הבת מצווה הוא זיכרון נהדר מילדות בתכם ולכן גם בעתיד ישמש בעבורכם כזיכרון מתוק. רצוי לקרוא ולהעמיק בנושא ובשביל זה קראו על בוק בת מצווה בסטודיו – אוסף הטיפים.

 

סגירת אולם

אולמות בת מצווה נתפסים במהירות, ובמיוחד השווים שבהם. זכרו להזמין אולם בזמן, כך שיהיה לביתכם מקום ראוי לחגוג בו בת מצווה. קראו באינטרנט על הנושא, ובחרו את האולם שמתאים הן לרצונות הבת שלכם והן לכמות הכסף שאתם יכולים להשקיע באירוע.

ישנם אולמות רבים שבאים ביחד עם חבילה של האירוע. סוג כזה של אולמות יכול מאד להועיל – לא תצטרכו להתעסק עם בחירת הדיג'י, התעסקות עם האוכל, ועם ההפעלות. האולם דואג להכל ואתם תהיו בראש שקט. לכן כדאי לבחור אולם טוב כמה שיותר מוקדם, האולמות הטובים נחטפים.

 

הזמנות

לאחר שצילמתם את הבוק, תוכלו להשתמש באחת התמונות להזמנות. את ההזמנות ניתן לעשות בצורה דיגיטלית ולחסוך נייר. ניתן גם לעשות הזמנה מיוחדת על מגנט או בכל צורה אחרת שרוצה בתכם. אין ספק שירידה לפרטים הקטנים הופכת את האירוע למרגש ומיוחד.

 

ספר ברכות

אל תשכחו להביא לאולם בת המצווה ספר ברכות, בו יוכלו לברך את ביתכן לרגל יום הולדתה. תוכלו לעצב לפני את אלבום הברכות עם תמונות מילדותה, או תמונות עכשוויות מהבוק, מה שתרצו ותרצה בתכם.

 

קליפ בת מצווה

כיום מאד נהוג להכין קליפ בת מצווה בו תמונות וסרטונים מתהליך ההתבגרות של בתכם. בקליפ נהוג לשים תמונות החל מתקופת הינקות עד תמונות עכשוויות מהבוק שצולם. הקליפ יכול להיות רק תמונות, ויכול גם לכלול ברכות ואיחולים מהחברים ומהמשפחה.

לעיתים במקום שבו צילמתם את הבוק ידעו להמליץ לכם על אנשים שמתמחים בעשיית סרטונים, ככל שהסרטון שתבחרו יהיה יותר מושקע, כך יהיה לכם יותר קשה להוציא אותו לפועל. אך, אל דאגה! אנשים רבים כיום עוסקים בהכנת סרטונים לבת המצווה כך שלא תהיה לכם בעיה למצוא אדם שידע לעזור לכם עם משימה זו, ולהוציא אותה לפועל בצורה הכי מושקעת שיש.

לסיכום, אירוע בת המצווה הוא בהחלט הפקה מרגשת, נסו לשים לב לרצונות של הבת שלכם, ולהגשים לה את משאלות האירוע בצורה הכי טובה שניתן.

רחבת ריקודים

 

באותו נושא