חיפוש

6 דברים שחובה לאפשר בכל מועדון לבת מצווה

ממזמן כבר לא מסתפקים בחגיגות בת מצווה רגילות, באולם הרגיל והמשעמם והתוכן הדל.

היום מועדונים לאירועי בת מצווה נהיים תופעה חמה כי זאת פשוט אופציה מעולה.

אתם נהנים מאירוע שמתאים למבוגרים ולילדים, עם המון פעילויות וסדנאות יחד עם מוזיקה מעולה ואווירה חדשנית ומגניבה.

הנה 5 דברים שחובה לאפשר בכל מועדון לבת מצווה.

 

  1. תנו לילדים לרקוד

מועדון לפעמים זורק אותנו לקוניטציה שפחות מסתדרת לנו עם ילדים בני 12 אולם מועדונים לבת מצווה מיועדים לילדים בכל מובם המילה. המוזיקה עבורם רחבת הריקודים והשידרוגים הנוספים הופכים את המקום לגן עדן לילידם שרוצים לרקוד ועדיין בגיל תמים חמוד וכיפי. הדיג'יים המובילים של התחום יכולים לקחת חלק באירוע שלכם ואל תדאגו הכל יהיה מאוד מותאם לגיל אבל גם ישאיר מקום למבוגרים להינות.

 

  1. משחקים ומסכים

מועדון בת מצווה הוא עולם מופלא עבור ילדים, לא משנה לאן הם יתסכלו הם יגלו משהו מגניב אחר להתלהב ממנו. לעיתים יש חשש באירוע שהילדים ישתעממו, יתחילו להפריע או ישבו בחוסר מעש. מעודון בת מצווה מספר שולחנות מחשק, מסכים להקרנות, מכונות צילום משחקי ווי וכדומה. אתם תעצבו אירוע שלא יהיה בו רגע דל.  תחפשו מועדוני בת מצווה בראשון לציון.

 

  1. מזכרות ושידרוגים

מי לא מכיר את השלב שבו כולם רודפים אחרי הצלם מגנטים,  או שמתאספים סביב השולחן מתוקים. יש כל כך הרבה דברים מגניבים שאפשר להוסיף לאירוע שלכם ככה שכל הגילאים יוכלו להינות. מזכרות זה חלק משמעותי מהאירוע כי בסוף משקיעים כדי ששנים אחר כך עוד נוכל להתרפק על זכרונו. לכן צילומי מגניטים, קיר פרחים שולחן שוק ועוד הם דברים שלא שוכחים וכולם פשוט רוצים לצלם כל הזמן.

 

  1. מפעיל אירוע

משהו שלא חושבים עליו זה שהרבה פעמים יש בלאגן או אין מי שידאג שהלוז של הערב ילך חלק וכמצוכנן. צריך להשאיר אנשים מצפים, שיהיה מי שירים את האווירה וכל תפקידו יהיה שהאירוע ילך חלק. לכן מפעיל זה פתרון מושלם, הוא דואג שכולם יהיו באווירה טובה וכמובן שכלת המצווה לא תשכח ולא לרגע עבור מי האירוע המיוחד הזה.

 

  1. חבילות הכל כלול

אם אתם רוצים להיות רגועים שהכל מסודר, שחשבו על הכל שלא צריך להדיג כל פרט בנפרד .תאפשרו לכם פשוט להינות ולנוח בזכות חבילות הכל כלול של מועודני הבת מצווה. זה מאפשר לכם להיות בראש ששקט שחשבו אפילו על מכונת הפופקורן בפינה. אתם בוחרים חבילה שמתאימה לכם ומשם אפשר להתרכז במה שבאמת חשוב – בשמחה הגדולה.

 

  1. בונוס

תאפרו לילדה שלכם להגיד לכם מה היא רוצה, היום אין הגבלה על מה אפשר לעשות באירוע שלכם במיוחד שמועדוני בת מצווה נותנים מגוון כזה רחב של שירותים תחת מסגרת אחת. זה היום שלה שתהנה!

בליינים

 

באותו נושא