חיפוש

דברים שחובה לעשות לפני פינוי בינוי

יש רשימה קבועה של דברים שצריך לבצע רגע לפני שמתחילים בהליך פינוי בינוי. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את כל הפרטים שמופיעים בה במילים פשוטות ובקצרה, כדי שתוכלו להכיר בהם, ליישם אותם ולהיות בטוחים בכך שההליך יתבצע באופן מקצועי. הישארו כאן ותצאו מומחים בנושא.

 

מה זה בכלל פינוי בינוי?

חובה להתחיל בהסבר קצר אודות ההליך הנפוץ, כדי שתדעו בתור התחלה במה מדובר. נסביר כי זהו פרויקט שדיירי הבניין צריכים להיות חתומים עליו (כלומר, לאשר אותו). ההליך עצמו כולל הריסה של בית המגורים הישן, במטרה לבנות עליו בניין מגורים חדש שיש בו תשתיות מודרניות ומתקדמות. התהליך מוביל לניצול יעיל של הקרקע והקניית מראה מודרני לאזור המגורים.

פינוי בינוי בירושלים

צריך להציג רישום זכויות

אי אפשר להתחיל בהליך של פינוי בינוי בירושלים מבלי להסדיר את רישום הזכויות של הדירה על שמם. מדובר בהליך פשוט שבלעדיו, ההליך יתעכב. כך שאם אתם מתכננים לבצע פינוי בינוי בבניין, כדאי שתוודאו שיש לכל הדיירים את מסמכי רישום הזכויות.

 

צריך לפנות לחברת פינוי בינוי מומלצת

אתם בטח יודעים שהליך הפינוי בינוי צריך להתבצע על ידי מומחים בלבד. שכן, מדובר פה בהריסה של בית קיים והקמה של בית חדש לחלוטין. עליכם להיות בטוחים שבחרתם בחברה מוכרת ומומלצת בתחום שתבצע את ההליך באופן הבטיחותי ביותר. ההמלצה שלנו היא לפנות לחברה שנחשבת לטובה ביותר שזו כתובתה: https://terra.ltd.

 

חובה ליידע את הדיירים בדירות המושכרות

מטבע הדברים, קורה לא פעם שבאחת או יותר מהדירות של הבניין יש דיירים שמתגוררים בשכירות. בעלי הדירות מחויבים ליידע את הדיירים אודות ההליך המתוכנן, כדי שאלה ידאגו לפנות את הדירה בזמן (התאריך שבו בעלי הדירה ינקבו מראש). שימו לב – דירות שלא יפונו בזמן עשויות לגרום לכם לשלם פיצויים גבוהים ליזם וגם לכל בעלי הדירות. שכן, התרחיש עשוי לעכב בזמן רב את ביצוע ההליך.

שוכרי הדירות המושכרות

להכין ייפויי כוח ומסמכים רלוונטיים

הליך פינוי בינוי זה לא עניין פשוט. מדובר במצב שיצריך מכם, הדיירים, הכנה של ייפוי כוח מסוגים שונים, למשל:

  • ייפוי כוח תכנוני
  • ייפוי כוח בנושא מס
  • ייפוי כוח קנייני
  • ייפוי כוח לנקיטה כנגד דיירים שיתגלו בהמשך כסרבנים

מלבד המסמכים הללו, יש צורך בחתימה על מסמכים נוספים שיוצגו לכם על ידי עורך הדין של החברה המטפלת בהליך. סביר להניח שתוזמנו לפגישה כוללת עם שאר דיירי הבניין. במהלכה תקבלו את כל הפרטים על ההליך ותחתמו על מסמכים חשובים שיאפשרו להתחיל בהליכים.

 

השורה התחתונה

עד כאן כל המידע החיוני שכדאי לדעת אודות הליך פינוי בינוי. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מוכרת בתחום ולשלוח לכל דיירי הבניין את הקישור למדריך הזה, כדי שהם ידעו מה עליהם לעשות כעת.

פינוי בינוי בירושלים

באותו נושא
אדריכלות ירוקה
2 פרמטרים לבנייה ירוקה

בנייה ירוקה הפכה להיות שם דבר בשנים האחרונות. נדמה כי יותר ויותר קבלנים מעדיפים לבצע בנייה באמצעות הליך שכזה. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל

קרא עוד »