חיפוש

6  דברים שחייבים לבדוק לפני שסוגרים מועדון לבת מצווה

אירוע הבת מצווה הוא מרגש וחשוב בחייה של כל ילדה שעכשיו עוברת לנערה.

זה רגעים שאחר כך שנים זוכרים ואין יותר משמח מסיבה למסיבה.

הרבה אוהבים לעשות את האירוע במועדונים מיועדים לאירועים בשל שלל היתרונות, והאמת בצדק.

אז לפניכם 5 דברים שחייבים לבדוק לפני שסוגרים מועדון לבת מצווה

 

  1. חשבו על האווירה של האירוע שלכם

לכל אירוע יש אווירה קצת אחרת ובזמן בחירת מקום, כדאי לחפש מועדונים מומלצים לבת מצווה שמדגישים את הנושא או התחושה שאתם רוצים ליצור. בת מצווה במועדון יכולה לקחת כמה כיוונים, תלוי מאוד בעיצוב של המקום ובדברים השונים שהוא יכול להציע. אם חשוב לכם ספות או שולחנות מסויימים צריך לשים לב.

 

  1. בדקו מה התקציב שלכם ותוודאו שהוא תואם למקום

חשבו על התקציב שלכם לפני שאתם מתרחקים מדי בתהליך בחירת המקום. החליטו כמה אתם רוצים להוציא בסך הכל וכמה להקדיש לדברים שונים כמו אוכל, בידור ומזכרות. נסו להשאיר חיץ להוצאות בלתי צפויות כי תמיד יש. חשוב לשבת עם בעלי המועדון לעבור סעיף סעיף ולבדוק מה בדיוק כלול במחיר ומה הם ידרשו יותר. שלא תהיו מופתעים בסוף.

 

  1. תבדקו את המוניטין של המקום

לבסוף, בצעו בדיקת נאותות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלכם. מקום אולי נראה מושלם, אבל אתם צריכים לדעת על השיטות העסקיות שלו לפני שאתם צוללים פנימה ומתחייבים. הקדישו זמן לעיון בביקורות באינטרנט וללמוד על המוניטין של המקום. בקש ומהמקום הפניות מלקוחות קודמים אם אינכם יכולים למצוא מידע באינטרנט. לדוגמא בדקו מועדוני בת מצווה בראשון לציון.

 

  1. אוכל של המועדון

אירוע בלי אוכל זה לא אירוע. כמובן שאתם תרצו לדאוג שלאורחים שלכם יש מגוון ואוכל טוב כדי שיהנו באירוע בהבת מצווה ויזכרו אותו לטובה. מועדנים רבים לאירועים בעלי תפריט מעולה שלהם, לעיתים בשרים לעיתים חלבית. ישנם מקרים שאתם תצטרכו להזמין קייטרינג נפרד וחשוב לוודא שיש במועדון את כל מה שדרוש בדביל לארגן הכל.

 

  1. וודאו שיש מספיק מקום

לעיתים חלל נראה בגודל מסויים כשרואים אותו תחילה ואז אחרי שעוברים על רשימת המוזמנים מבינים שהו אלא יתאים לגודל האירוע. לכן חייבים להיות מסודרים מראש ולוודא עם בעלי המועדון כמה מקום ויש וכמה איש. צריך לוודא שהמקום מספק מלצרים בהתאם ובעצם כל מה שנחוץ כדי שהאירוע שלכם יעבור חלק.

 

  1. פיצרים נוספים

היתרון במועדון לאירוע הוא שהם יודעים את המלאכה ויש להם את כל מה שצריך כדי לשדרג את האירוע שלכם אפילו יותר. יש המון שידרוגים לרחבת הריקודים, אוכל מגניב שלעיתים הם מציעים ומשכירים שונים של אורות רמקולים ומשחקים. תבדקו מה המועדון יכול להציע לכם וכמה זה יעלה. לפעמים מספיק איזה מכונת ביעות מגניבה ברחבת הריקודים כדי להרים את האווירה

מועדון

 

באותו נושא