חיפוש

4 דברים שכדאי לבדוק לפני רכישת מדיח כלים

אין כמו מדיח כלים. בשביל אנשים ששונאים לשטוף כלים (ולא חסרים כאלה) זה אוויר לנשימה, מטלה אחת פחות בבית והכי חשוב שהכלים יוצאים נקיים ומבריקים.

וכמה שמדיח כלים זה דבר נהדר, ככה הוא גם יכול להיות סיוט.

אז לפני שאתם קונים את המדיח שלכם, בואו נדבר על ארבעה דברים שכדאי לבדוק לפני שאתם רוכשים את המדיח הבא שלכם.

 

בואו נעשה סדר

מדיח שלא מתפקד טוב, שהורס את הכלים, מוציא אותם מלוכלכים או כזה שדורש ממך לעבור על כל כלי באופן ידני לפני שאתה מכניס אותו זה הסיוט של כל בעל מדיח, ואנחנו ממש לא רוצים להגיע לשם. אז לא משנה אם אתם קונים מדיח כלים בוש או מדיח כלים בלומברג, מדיח כלים אינטגרלי או מדיח כלים חלקי, יש כמה דברים שכדאי שתדעו.

 

הגודל כן קובע

לפני שאתם הולכים לרכוש את המדיח, חשבו עם עצמכם איזה גודל של מדיח אתם צריכים? תתחשבו כמובן במקום שיש לכם עבור המדיח במטבח ובכמות הכלים שאתם יודעים שנצברים אצלכם בממוצע. ההבדלים בגובה ובעומק בין המדיחים השונים הוא מזערי אך מה שבאמת משפיע על הקיבולת של המדיח הוא הרוחב של המדיח.

 

איפה הוא משתלב

איך תשלבו את המדיח במטבח שלכם? ישנם מדיחים שמשתלבים באופן מלא בארונות המטבח (מדיח אינטגרלי), מדיחים שמשאירים את פאנל ההפעלה של המדיח חשוף (חצי אינטגרלי) ומדיחים שנשארים כמו שהם ללא התקנה בתוך הארון. אם אתם נמצאים בדירה שכורה למשל, כדאי לקחת מדיח רגיל.

 

מערכת הפעלה

כמו מכונת כביסה, גם למדיחים שונים מערכות הפעלה שונות שמציעות מגוון פעולות וכמובן שהכל תלוי בצרכים ובתקציב שלכם. יש שוני בתוכניות השטיפה והייבוש שהמדיחים השונים מציעים. בנוסף, חשוב לשים לב ליעילות של המדיח – כמה מים וחשמל הוא צורך עבור כל הפעלה. לכל מוצר חשמל שאתם רוכשים יש ״דירוג אנרגטי״ שקובע כמה אותו מוצר חסכוני ויעיל ביחס לפעולה שהוא מבצע ולכמות החשמל שהוא צורך. ככל שהמכשיר בעל דירוג גבוה יותר, אתם מרוויחים פעמיים – גם חיסכון בהוצאות חשמל וגם מכשיר יעיל ואיכותי יותר.

 

יבואן רשמי

הקפידו לרכוש את המדיח מחברה המייבאת אותו מיבואן רשמי. כך תמנעו מבעיות של חוסר מענה, התנערות מאחריות והחלפה של חלקי חילוף לא מקוריים. בנוסף לכך תבטיחו לעצמכם אחריות על המכשיר ובדרך כלל גם שירות לקוחות טוב ואמין.

 

תנו למדיח לנקות לכם את הראש

דבר נוסף שחשוב לציין הוא שהמחיר – לא תמיד קובע! ברגע שעובדים עם קריטריונים מוגדרים מראש כמו שהבאנו לכם כאן, אפשר למצוא מוצרים מעולים במחירים נגישים. אז באמת שאין כמו מדיח. זה פינוק שיפנה לכם עוד זמן לעצמכם וגם יחסוך לכם ריב או שנים עם בני הבית.

מכשיר חשמלי

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »