חיפוש

3 דרכים לחסוך כסף בחיי היום יום

השיר המוכר אומר ש"כל אחד רוצה להיות זמר, להיות מלצר, להיות קוסם" אבל האמת היא שמדובר ברצונות שנכונים לשנים עברו. היום, כל אחד רוצה להיות עשיר. שכן, יוקר המחיה מקשה על המגורים בישראל והדבר מוביל את רבים מאתנו לנסות ולהבין איך אנחנו יכולים לחסוך כסף בחיי היום יום כדי להיות עשירים בסופו של דבר. המדריך הנוכחי יציג בפניכם 3 דרכים שיובילו כל אחד ואחת מכם אל עבר המטרה הזו. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לחסוך כסף.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר ששמענו ששפרה, חברה אהובה שלנו, נמצאת במינוס ב – 3 שנים האחרונות. לדבריה, היא עובדת במשרה מלאה ולאחרונה התחילה לעבוד בעבודה נוספת. אין לה זמן פנוי כלל והיא עובדת קשה מאוד בשביל לפרנס את עצמה ולסגור את המינוס שגדל מיום ליום. שפרה פנתה אלינו כי היא יודעת שיש לנו ידע מקיף בכל הנוגע לחיסכון וביקשה מאתנו שנכתוב מדריך שיציג כמה דרכים לחיסכון שיקלו עליה ויאפשרו לה לחיות בלי מינוס בחשבון. אז שפרה, המדריך הנוכחי מוקדש לך, אנו מקווים שתיישמי אותו בחכמה כדי שתוכלי סוף סוף להתחיל ולחסוך כסף.

 

איך לחסוך כסף ביום יום – דרך מספר 1

אם תשאלו אותנו איך לחסוך כסף בדרך הנוחה ביותר – אנחנו נאמר לכם שאתם צריכים להתחיל להשתמש בטבלת אקסל שמאפשרת לכם להזין את תזרים המזומנים שלכם. זה אולי נשמע מורכב, אבל זה פשוט מאוד. עליכם פשוט להוריד טבלה שכזו אל המחשב ולהזין בה את הנתונים הבאים:

  • גובה המשכורת שלכם
  • גובה ההוצאות שלכם על ביגוד בכל חודש
  • גובה ההוצאות שלכם על מזון בכל חודש
  • גובה ההוצאות שלכם על שכר דירה בכל חודש ועוד

לאחר שתזינו את כל הנתונים במקומות הקיימים, אתם תוכלו לראות כמה אתם מכניסים מידי חודש וכמה אתם מוציאים. כך תוכלו לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות ולחסוך לא מעט כסף

 

איך לחסוך כסף ביום יום – דרך מספר 2

הדרך השנייה היא לא להתפתות לקנות שטויות בסופר. זה אולי נשמע לכם מינורי אבל אם בכל קנייה אתם מוסיפים לסל מוצרים שאתם לא באמת צריכים (וזורקים בסוף) אתם פשוט מבזבזים כסף סתם. אם תערכו קנייה מתוכננת ותגיעו עם רשימה מסודרת, תוכלו לחסוך לא מעט.

 

איך לחסוך כסף ביום יום – דרך מספר 3

הדרך השלישית היא להשתמש במזומן ולהשאיר את האשראי בבית. כך תוכלו לעקוב אחר ההוצאות שלכם (בתנאי שתכתבו כמובן כמה אתם מוציאים בכל פעם). לפעמים הגיהוץ באשראי לא תמיד מוביל למעקב הדוק בנושא והדבר עשוי לגרור לחיובים מיותרים.

 

לסיום

עד כאן 3 הדרכים שיאפשרו לכם לחסוך לא מעט כסף בחיי היום יום שלכם. אנו מאחלים לכם שתיישמו את המדריך ותחסכו הרבה כסף.

מטבעות ושעון

 

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »