חיפוש

5  דרכים פשוטות בהן כל אחד יכול לחסוך כסף

כדי לחסוך כסף צריכים להיות חדורי מטרה. חיסכון ללא מטרה יהיה מלווה בתחושות לא נעימות ולרוב, הוא גם יהיה פחות ריווחי. רכזנו לכם כאן מידע על מספר דרכים בהן תוכלו לחסוך כסף לעתיד, בקלות ובנוחות. אז בואו נתחיל.

 

קובעים מטרה ברת השגת

חשוב לקבוע מטרה שניתן להגיע. הרי מהי המטרה לשמה אתם חוסכים? המטרות יכולות להיות מגוונות, לטווח הקצר, לטווח הארוך וכדומה. ההמלצה היא להתחיל עם מטרה לטווח הקצר באמצעותה תוכלו לממש חלום כבר תוך שנה אחת. כך מבחינה פסיכולוגית קל יותר להתמיד במשימה. ברגע שיש מטרה ברת השגה שהיא גם קרובה למימוש, קל יותר להגיע אליה.

 

הקימו קופת חסכון

בכל בנק יציעו לכם קופת חיסכון "אטרקטיבית", אך אתם, אל תלכו שולל אחרי סיסמאות. את התשואה הגבוהה לא מניבים מפקדונות בנק. פנו לסוכנות ביטוח כמו ארנפלד סוכנות ביטוח שתמפה עבורכם את המצב ותכוון אתכם לקופת החיסכון המשתלמת ביותר עבורכם. זה יכול להיות פתיחת קופת גמל להשקעה, רכישת ביטוח חיים עם מרכיב חיסכון וכן הלאה.

 

צמצמו בהוצאות החודשיות

כדי להצליח לחסוך סכום גבוה יותר, תצטרכו לבדוק את ההוצאות וההכנסות שלכם וכך למפות את המצב. האם יש הוצאות שתוכלו להפחית אותן. אם אתם רגילים לסעוד מידי יום במסעדות, יהיה כדאי להתחיל לבשל לבד, לצאת פחות לבילויים יקרים, וכן הלאה. חשוב להבדיל בין צורך לרצון…

הצמצום בהוצאות החודשיות מחייב תרבות צריכה נכונה: לא לרכוש באונליין ללא צורך חיוני, לא ללכת רעבים לסופר, להפחית בעלויות המנויים ולבטל מנוי לא רלוונטי. ההמלצה היא לעבור אחר כל שורה ברשימת ההוצאות שלכם ולבדוק איך ניתן להפחית אותה.

 

התקינו מערכת סולארית על גג הבית

ניתן להפיק חשמל סולארי ולהנות מחשבון חשמל מופחת. לצורך כך תצטרכו להשקיע באופן חד פעמי בעלויות רכישת והתקנת המערכת הסולארית וכך, מידי חודש לא תצטרכו לשלם חשבון חשמל גבוה.

 

פנו להשקיע את הכסף

אם יש לכם הון עצמי ראשוני שהצטבר בקופת החיסכון, אתם יכולים להשקיע אותו וכך להכפיל אותו בקלות. ההמלצה היא לפנות לסוכנות ביטוח מקצועית המאפשרת מוצרים פיננסים המאפשרים רווח מהשקעה.

 

לסיכום

כאשר רוצים לחסוך כסף, חשוב להגדיר מטרה עבורה מעוניינים לפתוח  חיסכון. המטרה צריכה להיות מדידה וברת השגה. כאשר המוטיבציה להתחלת התהליך חסרה, ההמלצה היא להתחיל מחיסכון קצר טווח עבור מטרה נחשקת. כך מבחינה פסיכולוגית יהיה קל יותר לעמוד במשימה.

כפי שסיכמנו כאן, ישנן אפשרויות רבות לחסכון כספי. כדי להצליח להגדיל את כספי החיסכון חשוב לצמצם בהוצאות החודשיות וכך יהיה ניתן לנתב סכום גבוה יותר לחסכון הקיים. אל תתנו לחסכון שלכם לשכב בשקט, ברגע שהוא מצטבר לסכום שאפשר להשקיע אותו, פנו להשקיע אותו ולהכפיל אותו באמצעות כך.

ארנפלד סוכנות ביטוח

באותו נושא
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים

כוועד בית האחראי על ניהול רכוש משותף, יש חשיבות מכרעת להבין את החשיבות של ביטוח וועד בית. תחומי האחריות שלכם כוועד בית, כוללים תחזוקה יומיומית,

קרא עוד »