חיפוש

איפה מתארחים באי הגדול ביותר בתאילנד

תאילנד היא היעד האולטימטיבי לחופשת בטן-גב מפנקת עם שפע אטרקציות למשפחה כולה, נופים מרהיבים, טיולי יום נעימים ואוכל טעים ומושחת במיוחד. ואם כבר תאילנד, אז פוקט – אי טרופי חלומי עם אווירה קלילה בו אפשר למצוא את האיזון המושלם בין חופים מבודדים לצד חיי לילה תוססים.

באי שפע מסעדות, מסלולי טיול, ברים, מסיבות, שווקים ופעילויות להנאת התיירים המבקרים במקום.
מבחינת לינה, השוהים באי יהנו ממגוון מקומות אירוח בטווח מחירים רחב, מה שיאפשר לכם להתאים את החופשה לתקציב ולסגנון המועדפים עליכם – הוסטלים, מלון יוקרה, חדרים ליחידים וגם יחידות משפחתיות, כל אלו בנמצא בפוקט ומחכים רק לכם. קבלו רשימת מלונות מומלצים בפוקט שמחכים רק לכם.

 

מלונות 3 כוכבים

איביס פוקט פאטונג (Ibis Phuket Patong) – המלון ממוקם בפאטונג ביץ' הוא מלון המתאים גם למשפחות ולמוגבלי ניידות ומציע לאורחיו אווירה רגועה אך במרחק הליכה ממרכז חיי הלילה. חדרי המלון מעוצבים באופן מסורתי-מודרני וכוללים מיזוג אוויר, טלויזיה, פינת קפה וחדר רחצה פרטי ובמהלך השהות תוכלו להנות גם מבריכת שחיה מפנקת, כסאות שיזוף, שולחן ביליארד ומסעדה.

אי.טי.קיי פאטונג (ETK Patong) – מלון בוטיק קטן וצנוע המציע שירות אדיב במחיר משתלם. במקום ישנם לא יותר מ-25 חדרי אירוח ממוזגים ומאובזרים כראוי ואחד הדברים המעולים לגביו הוא שהוא ממוקם במרחק הליכה מבית חב"ד. להנאתכם גם בריכת שחיה נעימה, בר, שולחן ביליארד וערכת קריוקי.

 

מלונות 4 כוכבים

דה צ'ארם ריזורט פוקט (The Charm Resort Phuket) – בצמוד לחוף פאטונג ועם נוף מרהיב, נמצא המלון הנפלא הזה אשר מציע לאורחיו שלל פינוקים – חדר כושר מודרני, 2 בריכות ובר קוקטיילים.
במרחק הליכה ישנן מסעדות רבות אך כל החדרים והסוויטות במלון כוללים מטבחון צמוד, כך שתוכלו לנסות את מזלכם בבישול אוכל מקומי. החדרים עצמם מרווחים וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, ווייפי ומיני בר.

הולידיי אין אקספרס פוקט פטונג ביץ' סנטרל (Holiday Inn Express Phuket Patong Beach Central) – מלון מושלם לנופש משפחתי המציע שילוב של חופשה רגועה בסמוך לאזור שוקק  חיים. אורחי המלון יהנו מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מדי יום, בריכת שחיה, חדר כושר ומסעדה.
בחדרי המלון מרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזיה, פינת ישיבה מפנקת, פינת קפה וחדר רחצה מרווח.

 

מלונות 5 כוכבים

דיימונד קליף ריזורט אנד ספא (Diamond Cliff Resort & Spa) – במלון המפנק הזה תוכלו לבחור באחת מ-3 אופציות לינה – חדר, סוויטה או וילה עם בריכה פרטית המתאימה גם למשפחות עם ילדים. כולם מאובזרים במיזוג אוויר, טלוויזיה, מרפסת עם נוף מרהיב וחדר רחצה.
לא תמו הבחירות כי במהלך שהותכם במלון תוכלו להנות, לסעוד ולשתות באחד או יותר מ-6 המסעדות והברים הפועלים במתחם ואם לא די בכך, יש גם בריכה מטופחת עם מגלשות מים, ג'קוזי, חדר כושר ומתחם ספא.

פוקט מריוט ריזורט אנד ספא, מרלין ביץ' (Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach) – מלון מושלם עבור מי שמחפש אווירה שקטה ונטולת דאגות ומוכן ללון בחוף מבודד ולהתמסר לשלווה.
במלון 3 בריכות שחיה, מגרש טניס, שולחנות ביליאד, מתחם כושר וספא ולא פחות מ-8 מסעדות וברים. החדרים עצמם מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר וכוללים מרפסת גדולה, חדר רחצה מפואר ובחלקם גם בריכה פרטית.

תאילנד

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »