חיפוש

האם אוגר צריך ללכת לווטרינר מיוחד

מי שמגדלים אוגרים בבית מוצאים את עצמם לא פעם תוהים איפה הם יוכלו לקבל טיפול רפואי דחוף במקרה הצורך. נתקלנו בתהייה זו לאחרונה, לאחר שפנו אלינו שכנים שגילו שהאוגר שלהם לא נראה כתמול שלשום. הם ביקשו שנבדוק את העניין עבורם ושנסייע להם וכך עשינו. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא, כדי לאפשר לכל אחד לקבל את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

אוגר צריך ללכת לווטרינר מיוחד

אם האוגר שלכם חווה (בעבר או בהווה) מצב רפואי מורכב, עליכם לדעת כי תצטרכו לערוך חיפוש אחר ווטרינר לאוגרים. כן, כן, יש דבר כזה. מדובר בעצם בבעל מקצוע שהתמחה באוגרים והוא יודע לתת מענה לכל מיני מקרים רפואיים עבור סוגי האוגרים השונים. חשוב מאוד לפנות אל ווטרינר שכזה ולא אל ווטרינר כללי (שעוסק בעיקר בטיפול בכלבים וחתולים) מסיבה חשובה שתוצג בפניכם בפסקה הבאה.

אוגר וטרינר

למה חשוב לפנות אל ווטרינר לאוגרים?

ההמלצה לפנות אל ווטרינר לאוגרים נובעת מתוך ידיעה כי יש בידיו את כל הציוד הדרוש לאוגרים. מדובר הרי בחיה קטנה למדי. כך שיש צורך במיטת טיפולים מתאימה ובציוד סניטרי קטן במיוחד שמתאים לגופו הקטן של האוגר. אנו ממליצים לכם להיכנס אל האתר הבא ולקבל את כל האינפורמציה החיונית בנוגע למצבי חולי אצל אוגרים: http://hamster-time.co.il.

 

אילו שירותים יוצעו לכם במרפאה ווטרינרית שמיועדת לאוגרים?

פנייה אל ווטרינר לאוגרים תאפשר לכם להיות בטוחים כי תקבלו את השירותים החיוניים הבאים:

  • בדיקות מעבדה שונות (בדיקות דם ושתן)
  • רפואה משלימה על כלל גווניה
  • רפואה מונעת
  • טיפול תרופתי בעת הצורך
  • ניתוחים
  • רפואת שיניים מתקדמת

נוסף לכל אלו, צפויים לעמוד לשירותכם רופאים שמומחים בכל מיני תחומי רפואה. למשל, רופאי עיניים, מומחים באורתופדיה, כירורגיה ועוד.

 

החשיבות בפניה מהירה אל ווטרינר מיוחד לאוגרים

עליכם לפנות בהקדם האפשרי לקבלת טיפול רפואי במידה ושמתם לב להתנהגות מוזרה אצל האוגר שלכם. שכן, המתנה ממושכת עשויה להוביל בסופו של דבר לפגיעה משמעותית בבריאות שלו. עכשיו אתם יודעים כי עליכם לפנות אל ווטרינר מיוחד לאוגרים, כך שאתם צריכים למצוא מראש מרפאה מתאימה שנמצאת בקרבת מקום המגורים שלכם. כך תוכלו לגשת אליה ברגע האמת.

 

בחירה במרפאה מותאמת ומומלצת

אנו מציעים לכם לנצל את הזמן הזה, כשהאוגר שלכם בריא ולערוך בירור אודות מרפאה שמותאמת עבורו. שימו לב שאתם בודקים פרטים ומגיעים בסופו של דבר אל מרפאה שהומלצה לכם על ידי בעלי אוגרים אחרים. שכן, כך תוכלו לדעת שבחרתם נכון עבורכם ועבור האוגר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שהאוגר שלכם צריך לקבל טיפול רפואי אצל ווטרינר שבקיא באוגרים ומכרסמים. כך שנותר לכם רק לערוך בירור מעמיק אודות מרפאה שנמצאת באזור המגורים שלכם ולפתוח תיק שימתין לכם במקום במידה ותצטרכו להגיע בהמשך לטיפול.

אוֹגֵר

באותו נושא