חיפוש

האם אחסון אתרים בשרתים וירטואליים נחשב מומלץ?

אתרי אינטרנט, כמו שאתם בטח יודעים, לא מרחפים להם סתם כך בחלל. רוב האנשים אמנם לא מודעים לזה, אבל כל מי שעסק מעט בתחום הזה יודע שכל המידע והנתונים של אתרי האינטרנט מאוחסנים במקום מסוים. מקומות האחסון הללו נקראים שרתים, וישנם כמה סוגי שרתים שעליהם ניתן לאחסן מידע ונתונים.

אם הקמתם אתר אינטרנט חדש, או שאתם נמצאים לקראת שדרוג משמעותי של אתר האינטרנט שלכם, הגעתם בדיוק למקום הנכון. יצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם האם מומלץ לאחסן אתרים בשרתים וירטואליים.

 

מה זה בכלל שרת וירטואלי?

אז מה זה שרת פיזי כולנו יודעים, זה בעצם מחשב עוצמתי וחזק שיושב בחוות שרתים ומשרת את אתר האינטרנט שלכם. שרת וירטואלי הוא מעט שונה. מדובר על חלק מסוים משרת פיזי שמוקדש אך ורק לאתר ולצרכים שלכם. אתם למעשה מקבלים נפח אחסון וירטואלי שבו אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים. מידע נוסף על שרתי אחסון וירטואליים תוכלו למצוא בקישור הבא אחסון אתרים בישראל.

 

מה היתרונות של שרת אחסון וירטואלי?

שרת אחסון

שרתים וירטואליים נהנים מכמה יתרונות משמעותיים מאוד. אספנו כאן עבורכם כמה מהם, כדי שתוכלו להתרשם קצת מסוג האחסון הזה:

 

  1. קידום האתר – אתר אינטרנט שמאוחסן בשרת וירטואלי מקבל כתובת IP משלו, מה שיעלה את דירוג הSEO שלו, ויביא לכם עוד גולשים לאתר.

 

2. התאמה אישית – שרת וירטואלי מאפשר לכם להוסיף לשרת שבו מאוחסן האתר עוד כוח ומשאבי מחשוב. אתם יכולים לקבוע מהו מפרט הטכני שאתם רוצים שיהיה לשרת שמאחסן את אתר האינטרנט שלכם. תוכלו להחליט מה תהיה מערכת ההפעלה, כמה זיכרון יהיה לשרת, מה יהיה נפח האחסון שלו, ועוד.

 

3. תעבורה גבוהה – כאשר האתר שלכם מאוחסן בשרת וירטואלי הוא יכול לקבל בכיף כמות גדולה מאוד של גולשים ותנועה רבה בלי להפוך לאיטי יותר, להיתקע, או לקרוס.

 

4. תחזוקה וטיפול – אחד החסרונות המשמעותיים ביותר בשרת פיזי הוא הצורך לטפל בו ולתחזק אותו. מדובר על מכשיר פיזי שיושב אצלכם אבל רוב האנשים לא באמת יודעים איך להתעסק איתו. שרת וירטואלי חוסך לכם את הצורך להתעסק עם הטיפול והתחזוקה, וכמובן גם את העלויות הנלוות וכאב הראש.

 

האם אחסון בשרתים וירטואליים מומלץ?

אם עדיין לא השתכנעתם מרשימת היתרונות המרשימה הזו, אז כדאי שתקראו אותה שוב. אחסון אתרים בשרתים וירטואליים מומלץ מאוד. הוא מאפשר לכם גמישות, חוסך לכם זמן וכאבי ראש, וגם דואג לכך שהאתר שלכם ירוץ במהירות וללא תקלות.

 

סיכום

אז אם הרמתם לאוויר אתר אינטרנט חדש, או שהחלטתם לקחת את אתר האינטרנט הנוכחי שלכם כמה רמות קדימה, בחירה בשרת וירטואלי היא ללא ספק אחת הבחירות הראשונות שלכם. נוסיף גם ששרתים וירטואליים מאובטחים היטב, כך שאין חשש לדליפות מידע ונתונים מהאתר.

אחסון אתרים

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »