חיפוש

האם אפשר ללמד חתולים פקודות בסיסיות?

מכרים שלנו שמגדלים כלב מזה 12 שנים הופתעו לגלות ששימי החתול שלנו הוא חתול קסם. כזה שיודע לבצע כל מיני הנחיות שאנחנו מבקשים ממנו. עובדה זו גרמה לנו להבין שמדובר בחתול מיוחד שכולם צריכים להכיר וללמוד ממנו. לכן, החלטנו להוציא מדריך שיעסוק באפשרות ללמד חתולים פקודות בסיסיות.

אם אתם קוראים מבין השורות, כנראה שהבנתם שמדובר בעניין שניתן ליישום, כך שנותר לכם רק להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לעשות זאת? מה הם הקריטריונים שעשויים להקשות עליכם? ומה חשוב לדעת בנושא?

 

חתולים ופקודות בסיסיות – האם יש קשר בין השניים?

אם אתם מגדלים חתול או אם גידלתם חיה שכזו בעבר, אתם בטח יודעים שזה לא פשוט להתמודד עם בעל החיים הפרוותי הזה. שכן, בניגוד לכלב, הוא עושה מה שהוא רוצה ולא מה שאתם מבקשים (במרבית המקרים).

אנחנו נפלנו על חתול צייתן שמקשיב לנו ומבצע את ההנחיות שלנו. אנחנו לא יודעים אם זה עניין שיש לו השפעות גנטיות או סביבתיות. מה שכן, אנחנו יודעים שיש מקרים שבהם יש קשר בין השניים. כדי לדעת אם הוא קיים, צריך לערוך סדרת בדיקות.

ללמד חתולים

סדרת הבדיקות שיאפשרו לכם לגלות אם החתול שלכם יכול ללמוד פקודות בסיסיות

מי מכם שרוצים לבדוק אם החתול יכול ללמוד פקודות בסיסיות צריכים קודם כל ליישם את הבדיקות הבאות:

  1. לנסות לבקש ממנו לשבת על ידיכם
  2. לנסות להגיד לו שלא לאכול מהאוכל שלו כל עוד אתם לא נותנים לו אישור
  3. לנסות להגיד לו ללכת לפינה אחרי שהוא עשה מעשה שגוי

יש עוד פקודות שתוכלו לנסות ולבחון עם הזמן, תוכלו לקרוא אודותיהן במדריכים מקיפים יותר ברחבי הרשת. אנחנו ממליצים לכם להיכנס אל האתר חתול במגפיים, כדי שתוכלו לקבל את המידע המקיף בכל הנוגע להתנהלות נכונה עם חתולים. אם טרם שמעתם על האתר, דעו שזוהי כתובתו: https://cat-in-boots.co.il.

 

החתול עושה לכם באלאגן בבית? אתם יכולים להסתייע באנשי מקצוע!

אם אתם מרגישים מיואשים בגלל שהחתול שלכם עושה באלאגן בכל הבית, תדעו שאתם לא לבד. בעלי חתולים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם קושי שכזה. העניין הוא שמעטים מהם יודעים שיש מאלף חתולים שישמח לסייע להם.

ללמד חתולים

בחירה נכונה של מאלף חתולים מקצועי

החלטתם להסתייע בגורמים מקצועיים? מצוין! אם כך, אתם צריכים לצאת לדרך ולבחון איזה מאלף חתולים נחשב לעילוי בשוק. שכן, יש מגוון רחב של מטפלים ולא כולם באמת הוסמכו לדבר. אנו ממליצים לכם לפנות אל מי שקיבל חוות דעת חיוביות רבות מצד בעלי חתולים אחרים. שכן, כך, תדעו שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שאכן אפשר ללמד חתול פקודות בסיסיות. בשלב זה, יש בידיכם את כל הנתונים הדרושים, כך שנותר לכם רק להתחיל בהליך האילוף ולבדוק את התוצאות.

ללמד חתולים

באותו נושא