חיפוש

האם הכלב אוהב את האוכל שלו? כך תגלו!

בימים האחרונים אנו קוראים הרבה פוסטים שנכתבו מצד בעלי כלבים שטוענים שהם אינם יודעים אם הכלב שלהם אוהב את האוכל שהם קנו לו. מסתבר שמדובר בתופעה מוכרת בקרב מי שמגדלים כלבים. הרי הכלב לא יכול לפתוח את הפה ולהגיד אם האוכל לטעמו או לא. לפעמים אין לו ברירה, אז הוא פשוט אוכל, אבל אין זה אומר שהוא שבע רצון. אם אתם רוצים לדעת אם הכלב שלכם אוהב את האוכל שלו או לא, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות ולגלות את הנוסחה לדבר.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להבין אם הכלב אוהב את האוכל או לא

יצאנו לפגוש בעלי כלבים שיודעים דבר או שניים על הכלב שלהם. שכן, הם לא סתם בעלי כלבים, הם חוקרים את עולם החי. מדובר במי שעוסקים בתחום ביום יום ויש להם המון ידע בכל הנוגע לצורך ורצון של כלבים. הצגנו את עצמנו והסברנו שאנו עתידים להעלות מדריך בנושא אוכל אהוב על כלבים. התברר לנו שיש להם 2 דרכים לגלות אם הכלבים שלהם אוהב את האוכל שמוגש לו וקיבלנו אישור לפרסם את הדרכים הללו.

 

האם הכלב שלכם אוהב את האוכל שלו או לא? זו הדרך של שיר לגלות

שיר אמר שהוא יודע אם הכלב שלו אוהב את האוכל שהוא מביא לו או לא באמצעות שיטה די פשוטה. הוא מתאם עם חבר שיש לו גם כלב ומבקש שימסור לו שקית קטנה עם אוכל לכלבים. לאחר מכן, שיר מניח 2 קערות לכלב שלו. באחת יש את האוכל הרגיל שלו ובשנייה אוכל בטעם אחר, למשל:

  • ברווז
  • עוף
  • בקר

הוא מחכה לראות לאיזה אוכל הכלב פונה וכך הוא יודע אם הוא אוהב את האוכל הרגיל או לא.

 

האם הכלב שלכם אוהב את האוכל שלו או לא? זו הדרך של דן לגלות

דן אמר שהוא קונה שק אוכל חדר בחנות חיות מקוונת ובודק אם הכלב שלו מעוניין באוכל. לכניסה לאתר לחצו כאן ותגלו איזה אוכל דן קונה לכלב שלו. לדברי דן, אם הוא רואה שהכלב מעדיף את האוכל החדש, הוא מבין כי האוכל הקודם לא היה אהוב עליו במיוחד. אם הוא לא ניגש אל האוכל החדש ופונה אל האוכל הקודם – הוא מבין כי הכלב אהב אותו.

 

טיפ לסיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם כי עליכם לערוך בירור מקיף רגע לפני שאתם קונים אוכל חדש לכלב שלכם. תבדקו היטב כי מדובר באוכל שהוא לא רק נראה טעים, אלא גם מזין. שכן, יש עוד קריטריונים שחשובים לכלב שלכם מלבד הטעם.

 

לסיכום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לדעת אם הכלב שלכם אוהב את האוכל שלו או לא. נאחל לכם שתגלו את העניין במהרה ושיהיה בהצלחה!

חייה

 

באותו נושא