חיפוש

האם יש אוכל טבעי לכלבים בארץ?

אם הגעתם עד אלינו, כנראה שאתם ממש אוהבים את הכלב שלכם ואתם רוצים בשבילו רק את הטוב ואיכותי ביותר! כלב שמח הוא כלב שמשחק, מראה אהבה, נעים ונחמד לבעליו ולאנשים הסובבים אותו. אז בואו לגלות למה רבים עברו לרכוש לכלב שלהם מזון טבעי ומאיפה אפשר להשיג אותו בארץ! 

 

המזון של הכלב שלנו חשוב לנו!

כאשר אנחנו נמצאים בתוך חנות בעלי חיים מומלצת, אנחנו יכולים לראות שגם הם מביאים לחיות שלהם מזון איכותי, טעים, בריא ומזין. מזון טוב משפיע רבות על הכלבים שלנו גם מבחינת ההתנהגות וגם בפאן האנרגטי שלהם.
יש חנויות רבות בארץ שמביאות אוכל טבעי לכלבים ואפילו אפשר לרכוש אותו באונליין והוא יגיע עד אליכם הביתה! כך שאתם בכלל לא צריכים לצאת מהבית אפילו.

 

הכלב שלכם "בררן" באוכל? אנחנו מצטערים אבל: אתם אשמים

כלב לא אמור להיות בבררן או מפונק באוכל, כנראה שאתם עשיתם אותם לכאלה. תנו לנו לנחש: בכל פעם שאתם מכינים לעצמכם שניצל, עוף, חביתה או אולי קציצות אתם חושבים ש"חבל" לזרוק ומביאים לכלב שלכם במקום? הוא הרי עומד שם מרייר מרוב חשק ורעב. ברגע שנתתם לו אוכל של בני אדם מתובל ומבושל בצורה שבה כלב לא אמור לאכול, פתחתם לו צוהר שלא היה שם. לכן הוא הפך לבררן.

 

אוכל טבעי לכלבים, טרנד או החלטה מעולה?

אוכל טבעי לכלבים הוא ההפך מטרנד. רכישה של אוכל טבעי לכלב הוא החלטה ואורח בריא שאלפי בעלי כלבים אימצו אל חייהם מידי שנה. אנחנו קטנים בשביל להמליץ, אבל שאלו מומחי תזונה לכלבים ווטרינרים מומלצים ותראו שככה הם ממליצים לגדל חיות מחמד בכל רחבי העולם. המאכלים הטבעיים הם כמובן ללא השומנים והחומרים המשמרים שיש במזונות כלבים אחרים.

 

טיפים לתזונה בריאה יותר לכלב שלכם:

  • אל תאכילו אותו במזון שלא מיועד לו\ מזון של בני אדם.
  • אם הוא לא מראה התלהבות מהאוכל שלו יותר – קחו אותו לטיול ארוך בפארק ושחקו איתו.
  • חלקו את הארוחות לפי מנות לאורך כל היום.
  • נסו להרטיב מעט את המזון שלו. מזון רטוב הוכח כטעים ופופולרי יותר בקרב כלבים.
  • חממו את המזון מעט! חימום של הכופתיות משחרר מהם ריח ומעורר את התיאבון של הכלב שלכם אף יותר.
  • נסו להחביא את המזון שלו בתוך משחק שנועד לכך. ברגע שאתם מציבים לחיה תחרותית וציידית כמו כלב את המזון כמטרה, ברגע שהוא ישיג אותו הוא יאכל אותו בתאווה גדולה.
  • תנו לו פרטיות – אל תלחצו עליו. הוא יאכל כשהוא יהיה רעב תסמכו עלינו.

 

לסיכום

אוכל טבעי לכלבים הוא מזמן לא טרנד, הוא דרך חיים. כמו שהרבה בני אדם עברו תזונה בריאה וטבעית כך גם רבים החליטו שזו הדרך שבה הם רוצים לגדל את בעל החיים שלהם. בדקו איך הכלב שלכם מגיב לתזונה טבעית ולא תוכלו לחזור אחורה!  בהצלחה(:

מזון טבעי לכלבים

באותו נושא