חיפוש

האם עדיף להשכיר רכב בטיול למילאנו או להסתמך על תחבורה ציבורית?

מתכננים חופשה במילאנו ומתלבטים כיצד להתנייד ברחבי העיר? עומדות לפניכם כמה אפשרויות אבל הבחירה הגדולה היא האם לשכור רכב או להסתמך על שירות התחבורה הציבורית שמרשתת את העיר. איך מחליטים ומה משתלם יותר? התשובות לפניכם.

 

תחבורה ציבורית במילאנו

מילאנו מושכת עשרות מיליוני תיירים מכל העולם מדי שנה וככזו, היא לא מאכזבת בנגזרת התחבורה הציבורית ומציעה שלל אפשרויות להתניידות – בעיר עצמה תוכלו להסתייע באוטובוסים, חשמליות ורכבת תחתית ואילו להגעה לערים הסמוכות תוכלו להיעזר ברכבות ואוטובוסים. נוסף לאלה יש גם טיסות פנים ושירות מוניות, כך שגם בלי רכב, תוכלו להגיע לכל מקום בקלות ובנוחות.

לשכור רכב בטיול למילאנו

השכרת רכב במילאנו

חברות רבות מציעות שירות השכרת רכב באיטליה, כך שתוכלו לעשות זאת מבעוד מועד (הזמנה אונליין מהארץ) או לחכות שתגיעו לארץ המגף. כל שעליכם לעשות הוא להצטייד ברישיון בינלאומי וביטוח מתאים. כמובן שאם יש לכם העדפה אישית או אילוץ מסוים (רכב משפחתי, אוטומטי, דגם מסוים וכיו"ב) – מוטב שתשריינו מראש.

מבחינת מחירים, העלויות לא גבוהות, גם אם לוקחים בחשבון את נושא הביטוח, חניה מוסדרת ונסיעה בכבישי אגרה.

 

אז… איך בוחרים?

בגדול? זה תלוי בסגנון החופשה – לנופש אורבני אין צורך לשכור רכב. תחבורה ציבורית במילאנו תשרת אתכם היטב, במיוחד אם תלונו בלוקיישן מרכזי. הסתייגות יחידה היא עבור הנופשים עם פעוטות, מי שמתקשים בניידות או שמתכננים חופשה חורפית ולא רוצים להתרוצץ בגשם. במקרים אלה, כדאי לבדוק מראש את נושא החנייה.

לעומת זאת, אם אתם מתכננים לטייל בעיירות והכפרים הסמוכים, תוכלו להתנייד באמצעות רכבות ואוטובוסים אך כדאי לשקול השכרת רכב. היתרון ברכב במקרה זה הוא שתוכלו להגיע ממקום למקום בקלות, לרבות פינות חמד נסתרות שלא תוכלו לבקר בהן בדרך אחרת (למעט מונית או טיול מאורגן, מה שיעלה זמן וכסף).

לשכור רכב בטיול למילאנו

מה המסקנה?

אם תשאלו אותנו, אין סיבה לשכור רכב עבור חופשה אורבנית במילאנו, אלא אם אתם מתכוונים לצאת מהעיר – במקרה זה תוכלו ליהנות מהשכרה פר יום ואין סיבה לשריין רכב מראש לחופשה כולה.

 

לסיכומו של דבר, 5 טיפים שימושיים על תחבורה ציבורית במילאנו

  • המטרו בעיר מפעיל 4 קווים ראשיים המגיעים לכל חלקי העיר, בין השעות 05:30-00:30.
  • כל נוסע מעל גיל 14 חייב בכרטיס. מעל גיל 5 משלמים עבור עגלת/טיולון ילדים.
  • ניתן לקנות כרטיס רגיל שתקף ל-90 דקות (תקף לכל אמצעי התחבורה), כרטיסיה או כרטיסים חופשיים לתקופה מוגבלת (24-72 שעות).
  • כרטיסי הנסיעה (חובה לתקף במכונה): קונים במכונות בתחנה, בקיוסקים Edicola ו-Tabachi, באפליקציית ATM Milano או על גבי האוטובוסים והחשמליות (לא ברכבת).
  • נתפסתם עם כרטיס לא מתוקף או לא בתוקף? אל תתווכחו, שלמו את הקנס (כמה עשרות יורו) ותלמדו להבא.

חופשה נעימה!

לשכור רכב בטיול למילאנו

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »