חיפוש

הדברים החשובים שכדאי שתכירו בעת רכישה באמזון בעברית

אמזון מזמן הפכה להיות חנות אינטרנטית מפורסמת וענקית, בה יש לא מעט חברות ומדינות שמפרסמות את מוצריהן ומציעות אותם לקונים השונים ברחבי העולם.

אמזון התחילה דרכה כחנות ספרים בכלל, ומהר מאוד לאחר שצברה תאוצה, פרסמה עוד ועוד מוצרים למכירה והתפתחה בצורה מהירה.

אז אם אנו לא חזקים מדי באנגלית, אמזון בעברית יפתור לנו את כל הקשיים.

 

ראשית, איך אנו בכלל הופכים את אמזון לעברית

כמו בכל אתר, עלינו להיכנס תחילה לאמזון הרשמית שבאנגלית, ולאחר מכן ללחוץ בצד על הדגל שיופיע (לרוב של ארצות הברית כברירת מחדל) ולאחר הלחיצה, תבחרו בשינוי הממשק לעברית, וכמובן הפכו את המטבע שלכם לשקל ישראלי, ולא לדולר כפי שבנמצא. כל השינוי הזה יהפוך את כל אתר אמזון לעברית ובכך ינגיש לכם את המוצרים ואת התרגום לעברית והכל יהיה פשוט יותר.

 

משלוח מקומי בישראל – יעשה לנו את ההבדל

ישנה האופציה לראות את הכיתוב למעלה של ״משלוח מקומי בישראל״ וללחוץ עליו. דבר זה יפרוס בפניכם אופציות של חברות רבות אשר שייכות לישראל, והן מציעות את שירותיהן ומוצריהן באמזון. במידה ונבחר במוצר שכזה, המשלוח ככל הנראה יהיה מהיר יותר כי הוא מגיע מתוך ישראל, המע״מ יהיה זול יותר מחו״ל וכמו כן, המחירים באמזון ישראל זולים יותר בהרבה לעתים מהחנויות עצמן, שאליהן נדרש להגיע פיזית.

 

הממשק נוח ולרוב בהחלט משרת את הלקוח

כשאנו מחפשים מוצר מסוים דרך אמזון בעברית, נכתוב אותו בשורת החיפוש ובכך אמזון תוכל לתת לנו את התוצאות המירביות ביותר. יש לשים לב שישנם מצבים בהם המוצר שנכתוב בעברית לא ייקלט היטב במערכת ובכך נפספס אותו למרות שהוא קיים, לכן במקרים כאלה עדיף לכתוב את שם המוצר באנגלית ובכך להיחשף למוצר זה במקום לפספס אותו בטעות, בשורות החיפוש הישראליות.

 

בזכות אמזון בעברית נצליח להבין את כל התפריט

אמזון בעברית לא רק עוזר לנו בלרכוש את המוצרים שאנו רוצים בשפה העברית, אלא ממש יכול לעזור לנו להתמקד בהערות הקטנות ובטיפים שאולי לא היינו שמים לב אליהם אילולא האתר היה באנגלית. כשיש אמזון בעברית, הוא עוזר לנו להירשם/ להתחבר בצורה טובה, למלא את כל שדות החובה בצורה נכונה ולא להתבלבל, וכמובן גם לוודא כי אמצעי התשלום שלנו מאובטח ולהבין איך אנו משלמים בצורה חכמה ויעילה ביותר.

 

מעולם לא היה קל יותר לרכוש באתר אינטרנט

דרך אמזון בעברית ניתן להגיע לכל המוצרים בקלות יתרה, וגם להבין על מה משלמים. התרגום עובד מצוין, והוא בהחלט עונה על כל הצרכים של מי שלא מתמקצע בשפה האנגלית. הממשק נוח, פשוט משנים את השפה לעברית ומתחילים בעבודה. כל שחשוב לעשות הוא לוודא כי שינינו את המטבע לשקל ישראלי, כדי לדעת את טווחי המחיר של אותו המוצר, ולוודא שהכתובת המדויקת שלנו היא מעודכנת.

מחשב נייד

 

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »