חיפוש

הדפסת תמונות על זכוכית – הטרנד החדש למתנות

מתנות הן דבר פלאי שמתאימות לכל מיני אירועים ומשמשות לשמח ולהראות אכפתיות והערכה לאלו שאנחנו אוהבים.

כמו הרבה דברים חפצים למתנות יוצאים ונכנסים לאופנה, וכדאי להישאר מעודכנים בטרנדים החמים ביותר.

 

מתנות פופולריות

כשמדובר במתן מתנות תמיד יש לחץ מסוים סביב המאורע. דברים כמו מחיר ורמת ההשקעה הנדרשת משתנים בהתאם לאירוע או הסיבה לשמה נותנים את המתנה מלכתחילה.

כמובן שרמת הקרבה לנמען חשובה גם היא, ומשפיעה על מחיר ההוצאה. הדפסת תמונות על זכוכית זו מתנה שמתאימה לכל רמת קרבה, ממתנה לעובדים שלכם לחגים, ועד מתנה לבן או בת הזוג לציון תאריך משמעותי במערכת היחסים.

 

יתרונות הדפסה של תמונות על זכוכית

שימושי ורלוונטי

תמונות ממוסגרות ואלבומים הם חלק בלתי נפרד מכל בית. את האהובים לנו מכל וזיכרונות יקרים אנחנו גאים להציג בסלון, בחדר השינה שלנו, ועל קירות הבית באופן כללי. תמונה מודפסת על זכוכית מתאימה לכל חדר ומשמשת רעיון מקורי ויפה לתצוגה.

 

אסתטי וגמיש מבחינה עיצובית

פיתוח והדפסת תמונה היא מתנה סנטימנטלית ונפלאה אך היא מגיעה אם אתגר מסוים. צריך לוודא שגודל וצבע המסגרת מתאימים לביתם של אלו שאנחנו רוצים לשמח, ולכן הדפסה על זכוכית הוא פתרון שפותר את כל הבעיות האלו, שכן התמונה מובנת לתוך מסגרת הזכוכית שאינה משאירה שוליים ומשאירה עיצוב נקי ומסודר.

 

מודרני וטרנדי

בשנים האחרונות הפופולאריות של אלבומי התמונות דעכה, ותחום פיתוח תמונות באופן כללי עבר שינוי תהומי. במקום לפתח תמונה אהובה ואז לעבור את תהליך בחירת המסגרת, בו הגודל, הצבע, החומר, והמחיר הם משתנים חשובים, כיום יש פתרון אחר.

הדפסת תמונות על גבי זכוכית זו הצעקה האחרונה בתצוגת תמונות, בגלל המסגור המובנה, והיכולת לבחור בין תליית התמונה, להנחתה על משטח, או להשענה שלה על רגל מובנית על הזכוכית.

 

מראה יוקרתי בזול

זכוכית מקנה מראה יוקרתי לכל דבר, וכך גם לתמונות. בנוסף כשבוחרים בהדפסה ישירות על זכוכית לא צריך להוסיף למחיר ההדפסה הוצאה נוספת של מסגרת, שלעיתים יכולה להגיע למחירים גבוהים מאוד.

הדפסה על זכוכית יכולה להיות זולה מאוד, ניתן למצוא הדפסות המתחילות בסביבות ה-35 שקלים, בהתאם לגודל.

 

עמיד לאורך זמן

הזכוכית המשמשת להדפסה עמידה במיוחד ונוחה מאוד לניקיון, בניגוד לתמונות רגילות המודפסות על נייר שעלול להיקרע בקלות ומאוחסנות בתוך מסגרות עם זכוכית דקה ושבירה. כך אפשר להבטיח שההשקעה שווה את זה.

 

לסיכום

תמונה היא מצד אחד מתנה שיכולה להיות אישית מאוד אך מצד שני גם כללית מאוד. הערך הסנטימנטלי שבתמונה מוגבר על ידי הצורה בה היא מוצגת לנו.

הדפסה על זכוכית נותנת לנו את האשליה של תמונה כמו שהיא תוכננה, רגע קפוא בזמן, שניתן להנות ממנו בכל מקום בבית, במשרד, או כמתנה למישהו שאיתם נרצה לחלוק את הזיכרון היקר.

 

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »