חיפוש

מה ההבדל בין כלב גזעי ללא גזעי?

הילדים שלכם גדלו ובכל יום מחדש הם מבקשים לאמץ כלב קטן וחמוד? רוב ההורים מפוחדים למשמע בקשה שכזו – הכלב ישיר שערות, אולי יינשך, יאבד חפצים ופשוט יהפוך את

הבית לגן חיות.

מנגד, יש הורים ששמחים שהילדים שלהם מבקשים כלב כדי לתת להם הזדמנות לקחת אחראיות עליו, להתחבר לחיות, לא לפחד מחיות והקניה של תכונות חשובות נוספות.

אם אתם מהסוג הראשון של ההורים, כדאי לכם לפתוח את הראש לעולמות חדשים ולהביא לילדים שלכם כלב, כיוון שזה יעניק להם תכנות אופי חשובות וחוויות טובות.

 

איך בוחרים כלב לאימוץ?

ההתלבטות המוכרת ביותר היא – האם להביא כלב גזעי? כלב גזעי הוא כלב שהוריו מאותו הגזע וקיימת תעודה שמאשרת את העובדה הזו. לא תאמינו אבל יש חברות שזו אחריותן – לפקח על ילודת הכלבים ולקבוע איזה כלב גזעי ואיזה לא. כלב שאינו גזעי נקרא כלב מעורב, כלומר – שמגיע מערבוב של גזעים, אמו ואביו לא מאותו הגזע. אין מחלוקת על כך שעדיף לאמץ כלב גזעי, לכן היכנסו לאתר של עולם הגורים ובחרו את הכלב שמתאים לכם.

 

כלב גזעי

כפי שאמרנו, כלב גזעי הוא כלב שמגיע מגזע אחד. הכלבים הגזעיים חסינים יותר מפני מחלות – ערבוב הגזעים מביא לסיכוי גבוה יותר להעברת מחלות. הפן הבריאותי בכלבים הגזעיים הוא ללא ספק יתרון מובהק. כמו כן, התנהגותם של הכלבים הגזעיים מגובשת יותר ומאופיינת לפי הגזע – כלב מגזע רגוע יתנהג בצורה רגועה. חשוב לדעת מראש מהו אופי הכלב כדי לאלף אותו בהתאם, ובשבי להימנע ממצב בו כלב הופך לפתע לתוקפני.

 

מה החיסרון של כלב גזעי?

המחיר של כלב גזעי הוא גבוה יותר מזה של הכלב המעורב – אך בצדק. הכלב הגזעי עבר בקרה, הוא ממושמע והוא בריא יותר. לעומת זאת, כלב מעורב בדרך כלל אוספים מהרחוב או ממקום לא מפוקח ואין לדעת מה טומן בחובו. יש בחירות שווה להשקיע בהם סכום גבוה כדי לצאת נשכרים. אנו ממליצים לכם לאמץ כלב גזעי בלבד וליהנות מחוויית גידול כלב מרגשת וטובה.

 

איפה ניתן לבחור כלב?

כיום ניתן לעשות זאת במספר פלטפורמות – יש מי שיפנה לצער בעלי חיים ויבקש כלב, יש מי שיאסוף מהרחוב, שייקח מחבר שהכלב שלו המליט גורים חדשים והאופציה הטובה ביותר היא לעשות רכישה בטוחה באינטרנט. באתרים השונים תיחשפו למגוון גזעים ותוכלו להתייעץ עם מומחים על מנת לבחור את הגור שמתאים לכם.

 

סיכום

כלב גזעי הוא כלב שהוריו מאותו הגזע, הוא חזק יותר ובריא יותר. כלב מעורב מגיע מגזעים שונים, ולמרות שהוא זול יותר, עדיף לרכוש כלב גזעי. כיום תוכלו לבחור לכם כלב שישמח את הבית שלכם ואת לב הילדים שלכם דרך האינטרנט – אז למה אתם מחכים?!

 

חיית מחמד

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »