חיפוש

ההשוואה בין מייבש ידיים למתקן לנייר ידיים

כולנו מודעים לעובדה שחדרי שירותים ציבוריים צריכים להיות היגיינים ככל הניתן כדי למנוע מעבר חיידקים ווירוסים מאדם אחד לאחר. כמנהלי משרד, מוסד או שטח מסחרי עלינו לבחור את המתקנים ההיגיינים הטובים ביותר עבור ציבור המבקרים במקום באופן שימנע התפשטות מחלות, יחסוך לנו בהוצאות וגם ייראה אסתטי ונאה.

אחת ההתלבטויות בבחירת הציוד לחדר השירותים הציבורי היא הבחירה בין מייבש ידיים למתקן לניגוב ידיים. במאמר זה נבדוק ונשווה ביניהם על מנת שתוכלו לבחור מי מהם מתאים לכם יותר.

 

מ.נ.ל

חברת מ.נ.ל פועלת כבר למעלה משישים שנים ומובילה את תחום תאי השירותים הציבוריים ומתקני ההיגיינה. החברה מציעה שירותי ייעוץ, תכנון וליווי פרוייקטים למגזר העסקי והציבורי בכל הנוגע לתאי שירותים, לוקרים, מלתחות, משטחי מעבדות, תאים לנכים ואיבזור נלווה, החל ממתקני היגיינה כגון מייבש ידיים ועד לפחי אשפה, במקצועיות, אמינות ואדיבות.

מייבש ידיים ומתקן טישו

מתקן לניגוב ידיים

מתקן לנייר ידיים מכיל גליל נייר ניגוב הסגור בתוכו ומאפשר לשמור על היגיינה בכך שנייר הידיים נותר נקי בזמן שהמגע מתבצע רק בקצוותיו הנתלשים. המתקן מגיע בעיצובים שונים להתאמה לקונספט העיצובי של תא השירותים וישנה גם אפשרות לנעול את המתקן למניעת גניבת הנייר וכך לשלוט טוב יותר בהוצאות על נייר הידיים.

יתרונות: נוח מאוד לשימוש, אינו מרעיש, שומר על היגיינה, מתקן איכותי יכול להחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך בתחזוקה מיוחדת פרט להחלפת גליל הנייר.

חסרונות: אינו מתאים לשימוש בר קיימא מאחר ויש צורך בשימוש בנייר בכמות גדולה. ניתן כמובן לרכוש נייר מתכלה ולאסוף את פסולת הנייר למיחזור, אך פעולה זו דורשת משאבי כסף וזמן גדולים יותר. בנוסף, הנייר המושלך לאשפה עשוי להצטבר על הרצפה בשל רשלנות המשתמשים ולטנף את חדר השירותים. שימוש מוגזם ובלתי מתחשב בנייר הניגוב יכול לגרום להוצאה כספית גבוהה ממה שתוכנן.

מייבש ידיים ומתקן טישו

מייבש ידיים

מייבש ידיים הינו מתקן חשמלי הכולל גשש פוטו אלקטרי המזהה תנועת ידיים בפני או מתחת למכשיר ומשחרר סילון אויר חם המאפשר לייבש את הידיים ללא מגע. מייבשי הידיים מגיעים בשני סוגי עוצמות 1600 וואט ו- 2200 וואט בהתאם לרצון הלקוח. העיצובים של המתקנים הינם חדשניים ואופנתיים ומשתלבים נפלא בכל קונספט עיצובי.

יתרונות: המתקן מאפשר ייבוש ידיים לאחר רחצתם באופן שמונע לחלוטין כל סוג של מגע עם משטחים. המגע עם האויר החם נעים ומרענן ותורם לתחושת נקיון, וחוסך בזבוז זמן וכסף על נייר ניגוב. חסרונות: מרעיש, זקוק לנקודת חשמל להתחברות, וכמו כל מוצר אלקטרוני עשוי להתקלקל מסיבות שונות.

 

לסיכום

הבחירה בין מתקן לייבוש ידיים ובין מתקן לניגוב ידיים הינה עניין של שיקול של עלות מול תועלת. מנל מציעה לכם מגוון של אפשרויות למתקני היגיינה שונים ולכם נותר רק לבחור.

מייבש ידיים ומתקן טישו

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »