חיפוש

כיצד ניתן לשנע משקלים כבדים בשטח חקלאי?

סדרת טרקטורי המשא מיול מתוצרת קווסאקי הינה אחת הסדרות הפופולריות והנמכרות ביותר בישראל עם כוח עבודה עצום, אמינות ובטיחות שמאפשרות לחקלאים ובעלי מטעים עבודה רציפה, נוחה וחלקה גם במשקלים כבדים. חברת מטרו מוטור משווקת בישראל את טרקטורוני המשא מיול מתוצרת קווסאקי במחירים משתלמים במיוחד כדי שגם אתם תוכלו להתפנות לעבודה בראש שקט במטע ובשדה החקלאי.

 

טרקטור המשא של קוואסאקי

חברת קוואסאקי היפנית מוכרת בישראל כיצרנית אמינה וותיקה עם מוניטין רב. לכן זה היה טבעי שסדרת טרקטור משא המיול יהפכו לסיפור הצלחה בישראל בתוך זמן קצר. הטרקטור מתאים במיוחד לשדות חקלאיים, איזורים תפעוליים, אתרי בניה ועוד לעבודה קשה ונשיאת משקלים כבדים בתנאי שטח לא סלולים. חברת מטרו מוטור מייבאת ומשווקת בישראל ארבעה דגמים עיקריים:

  • MULE PRO DX
  • 600 MULE  SX
  • 610  SX 4X4  XC 111 MULE
  •  4010  4X4 MULE

כיצד ניתן לשנע משקלים כבדים בשטח חקלאי?

טרקטור משא לכל סוג עבודה

סדרת מיול של קוואסקי מגוונת מאד כדי להתאים לצרכים המשתנים של כל ענף חקלאי מבחינת עומסי המשקל, תנאי השטח, מחיר וכוחות סוס. בדרך זו תוכלו ליהנות מרכב חשמלי או מבוסס בנזין המעניק לכם איזון מושלם של תמורה בעד השקעה לכל צורך שיש לכם.

כך לדוגמא ה – 600 MULE  SX מעניק לכם יכולת גרירה ונשיאה של ציוד וכלי עבודה במשקל קל יחסית ומאפשר לכם גישה נוחה גם במעברים צרים לשני נוסעים במושבים מרווחים ותחזוקה זולה ומשתלמת במיוחד תמורת סכום שאינו עולה על 55,000. לעומתו, MULE PRO DX מגיע לטווח מחירים שחוצה את ה – 80,000 אך נותן לכם כוח עבודה חזק במיוחד תחת משקל כבד של 750 ק"ג פלוס יכולת גרירה של 900 ק"ג, סוס עבודה אמיתי לתנאי שטח קשים ביותר.

 

למי זה מתאים?

טרקטורי המשא מיול הינם כלי עבודה יעיל, משתלם וחזק במיוחד ומתאים בעיקר לתנאי שטח לא סלולים ושטחים פתוחים. הוא מתאים לשדות חקלאיים, מטעים, עבודות ייעור, מפעלים אשר נמצאים באיזורי ספר ומוקפים שטחים פתוחים, קיבוצים ומושבים, מגדלי עדרי בקר וסוסים, ולכל מי שזקוק לעבודה ותחזוקה שוטפת עם ציוד מכני כבד ואספקה של תוצרת חקלאית או אחרת עם עבירות גבוהה.

באתר של חברת מטרו מוטור תוכלו להתרשם מן הסדרה ולבחור מתוכה את טרקטור המשא המתאים ביותר עבורכם וליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד ושירות מעולה.

 

מחירים משתלמים במיוחד

לסדרת טרקטורי המשא של מיול קוואסאקי מחירים משתלמים במיוחד אשר מעניקים תמורה מלאה להשקעה שלכם עם אמינות, עוצמה, בטיחות ושמירת ערך לאורך שנים. כמו כן, הרכבים ניתנים לתחזוקה בקלות, מתאחסנים בנוחות, קל להפעיל ולנהוג בהם והם מצויידים במיטב הטכנולוגיה היפנית לשמירה על בטיחותכם ולרצף עבודה יומיומי נוח ויעיל במיוחד.

כיצד ניתן לשנע משקלים כבדים בשטח חקלאי?

באותו נושא