חיפוש

החופש גמר לכם את הכיס? 3 פעילויות חינמיות לעשות עם הילדים

כל הורה יודע שמגיע שלב מסוים בחופש שבו הוא מגלה שהארנק שלו התרוקן. אם הגעתם למצב הזה, תדעו שאתם לא צריכים לדפוק את הראש בקיר. כדי להקל עליכם בשלב זה, עד שהילדים יחזרו למסגרות, יצאנו לבדוק מהם הפעילויות החינמיות שיעבירו לילדים את הזמן בכיף, כך שתוכלו לשבת ולשתות כוס קפה כשהוא עוד חם. הישארו אתנו ותגלו מהם 3 הפעילויות הטובות ביותר שמצאנו עבורכם.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על פעילויות חינמיות. מדובר בהורים לילדים בגילאי גן ועד תיכון. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו הודעה בפורום של הורים. הסברנו בהודעה כי אנו צפויים לכתוב בהמשך מדריך שיאפשר להורים סחוטים להעביר את שארית החופש ללא שום הוצאה. לשמחתנו, מעל ל – 120 הורים בחרו לשתף אותנו בפעילויות חינמיות שהם ביצעו עם הילדים שלהם. כך שנותר לנו רק לבחור את 3 הפעילויות הטובות ביותר שהוצעו מספר רב של פעמים. זו ההזדמנות להודות למי שהגיב על השרשור. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על הורים רבים.

 

הפעילות החינמית ה – 1 שאתם צריכים לעשות עם הילדים: יצירה

אם אתם רוצים להעביר את הזמן בבית, במשרד או אצל הסבא והסבתא, תדעו שאתם לא צריכים להתאמץ בכלל. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר פרינט קידס ולהכין חומרי יצירה שונים שכבר יש לכם בבית. הנה כמה אפשרויות שסביר להניח שיש לכם בארון היצירה של הילדים:

  • צבעי גואש
  • צבעי מים
  • טושים
  • צבעים
  • צבעי עיפרון
  • דבק
  • נצנצים ועוד

 

הפעילות החינמית ה – 2 שאתם צריכים לעשות עם הילדים: מפגש עם חברים

הפעילות שמשום מה לא מתקיימת מספיק היא פעילות משותפת עם החברים לכיתת הגן או לכיתה בבית הספר. ההמלצה של הורים רבים היא ליצור קשר עם חברי הכיתה (החדשים או הוותיקים) ולארגן מפגש חוץ. אחד ההורים יכול לארגן פעילות משותפת או משחק היכרות שיאפשר להעביר את הזמן בנעימים.

 

הפעילות החינמית ה – 3 שאתם צריכים לעשות עם הילדים: יציאה לטיול יומי

אחת הפעילויות שהומלצו מספר רב של פעמים היא טיול יומי. חשוב לציין כי מדובר בטיול קרוב לבית. כך שאין זה משנה אם אתם גרים במושב, עיר או קיבוץ, אתם יכולים למצוא את המקום לטייל בו ולהעביר כמה שעות משותפות יחד. ניתן לקחת אתכם דפי יצירה, מוזיקה ומשחקים. העיקר שתצאו להתאוורר קצת ותשאירו את הכסף בארנק.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן 3 הפעילויות החינמיות שאתם צריכים לעשות עם הילדים במהלך החופש. נאחל לכם הצלחה בהמשך ושתבחרו את הפעילויות הטובות ביותר.

צבעים

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »