חיפוש

החלפת מנעול – עשה זאת בעצמך

הבית שלכם מוגן ובטוח רק כאשר הוא נעול. במהלך הזמן, בין אם בשל היווצרותן של סיטואציות מסוימות ובין אם בשל חלוף זמן רב מאז הפעם האחרונה, ייתכן שיתעורר הצורך בהחלפת מנעולים לדלתות. ישנן מספר דרכים אפשריות, לכן אם אתם שוקלים לעשות זאת, נכון יהיה אם תמשיכו בקריאת מאמר זה. בפסקאות הקרובות נסייע לכם להבין מה הם השלבים בדרך להחלפת מנעול ואיך ניתן לעשות זאת בפשטות האפשרית.

 

ההבדל בין החלפת מנעול להחלפת צילינדר

לעתים אנשים נוטים להתבלבל בין החלפת מנעול להחלפת צילינדר. בשני המקרים המפתח הישן שהיה ברשותכם כבר לא יפתח את הדלת, אך אין זו אותה הפעולה. כאשר מדובר בהחלפת מנעול הכוונה היא להוצאה של כל המנעול מהדלת והתקנה של אחד חדש. ישנם מנעולים שהם ידידותיים להתקנה בסגנון "עשה זאת בעצמך", ונכון לנסות לבחור במנעול שכזה.

בשונה מכך, החלפת צילינדר היא הפעולה הנכונה כאשר אין חשש לפגיעה במנגנון הנעילה עצמו. בדרך כלל לאחר כניסה לדירה חדשה, כאשר אנו רוצים לוודא שלאף אחד אחר אין גישה באמצעות מפתח לדירה שלנו, הפעולה הנכונה היא החלפת צילינדר. מדובר בפעולה זולה יותר וקלה יותר לביצוע.

 

החלפת מנעולים שניזוקו

ברבות השנים, מנעולים, ככל כלי מכאני, מתבלים, ניזוקים ויש להחליף אותם. הכנסה של מפתחות שאינם תואמים למנעול או פשוט התנועה החוזרת של פתיחה וסגירה של המנעול, מובילים להתבלות שלו.

מחשבה על החלפת מפתח כאשר מדובר במצב מעין זה היא מחשבה שגויה. החלפת המפתח לא תסייע לשקם את המנעול שניזוק, ואותן הבעיות הקשורות למנעול עצמו עדיין ימשכו. לכן, במצב כזה הפתרון הטוב ביותר הוא להחליף את המנעול כולו.

 

מנעולים טובים יותר משמעם בטיחות גבוהה יותר

בעת התקנת מנעול, ישנה חשיבות גבוהה לאיכות המנעול. ישנו מתאם גבוה בין איכות המנעול לבין מידת הביטחון שהוא מקנה לכם ולחפצים יקרי הערך המאוחסנים בביתכם או בבית העסק שלכם. לאחר גל של פריצות בשכונה, או לאחר פריצה לבית הספציפי שלכם, רבים מבינים את החשיבות שבמנעול איכותי לבית. עם זאת, אין טעם לחכות עד למועד שלאחר מעשה על מנת להתמגן כמו שצריך.

כיום ישנם מנעולים המשלבים טכנולוגיות חדשות כדוגמת זיהוי טביעת אצבע או זיהוי פנים, מה שמאפשר להגביר את הבטיחות באופן ניכר. התקנה של מנעולים מעין אלו דורשת ידע מוקדם, הן בנוגע לטכנולוגיה עצמה והן בנוגע לדרך ההתקנה שלה, ולכן על מנת לעשות זאת בעצמכם תיאלצו ללמוד את כל ההיבטים הקשורים לכך.

 

בעל מקצוע – רק את הטוב ביותר

המנעולן מקבל גישה ישירה אל הבית שלכם. למעשה, הוא האדם היחיד שאתם חייבים לתת לו גישה למנעול הבית שלכם. במקרים מסוימים אין ברירה אלא לעשות זאת. לכן, יש לבחור במנעולן אמין ואיכותי. בחירה בשירותים של לוקינג – שירותי מנעולנות מקצועיים היא הבחירה הטובה ביותר לטיפול בתקלות הקשורות למנעולים.

מנעולן

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »