חיפוש

הטכניקות והכלים הטובים ביותר לשמירה על הספה

הספה שלכם היא מרכז הסלון – יושבים עליה, אוכלים עליה, מדברים עליה, סביבה מתכנסים כל בני המשפחה – לכן אין ספק שהיא רהיט משמעותי. אם אתם רוצים לשמור על הספה שלכם לאורך שנים כי אתם אוהבים אותה במיוחד, או משום שאין לכם רצון לקנות ספה נוספת – אתם חייבים לשים לב לכמה כללים חשובים, והחשוב שבהם והא ניקיון הספה. אם לא תפנו לחברה שמתמחת בניקוי ספות, כנראה שתאלצו להחליף ספה כל כמה שנים.

 

לפנות לחברת ניקוי מקצועית

עדיף למנוע את ניסיונות הניקוי שלך, ופשוט לפנות ישר לחברה שעוסקת בתהליך ניקוי ספות בביתך. חברות אל המשתמשות בחומרים הטובים ביותר, מתחייבות לא להרוס את הספה ועושות שימוש בטכניקות ניקוי מקצועיות. כיום יש חברות רבות שמציעות את שירותן בתחום זה, אבל חשוב שתבחרו בחברה אמינה, מקצועית ובעלת שירות נעים.

 

תוכלו להזמין את החברה לבית שלכם

יתרון נוסף של עבודה עם חברת ניקוי היא הזמנה של איש המקצוע אליכם הביתה. המנקה יגיע אליכם ויבצע את כל התהליך מולכם, וכך תוכלו לוודא שניקוי הספה אינו מזיק לה. כמו כן, ההגעה של השליח היא נוחה יכוון שמונעת ממכם את העול דל העברת הספה אל חברת הניקוי.

 

להשתמש בכיסוי לספות

הטיפ הראשון אותו אתם צריכים לעשות, ולא חברת הניקוי, היא להשתמש בכיסוי לספות – בשעה שאתם אוכלים, או שילדים משחקים על הספות, ובמידה ויש לכם חיית מחמד שעולה על הספה עדיף שתשב על כיסוי לספה. תוכלו לבחור כיסוי יפה שמשתלב עם העיצוב של הסלון ולהשתמש בו רק במקרי הצורך – וכך לא תצטרכו לוותר על היופי של הכיסוי המקורי של הספה.

 

לא לאכול על הספה אף פעם!

באופן כללי – עדיף לא לאכול על הספה. היא עשויה מבד, לכן היא יכולה לספוג כתמים בלתי ניתנים להורדה בקלות, וחבל. אין סיבה לזרוק ספה שאוהבים ולשלם כסף רב על ספה נוספת – אז פשוט תשמרו עליה ואל תאכלו בסלון.

אל תנקו אותה בעצמכם אם אתם לא יודעים איך

יש אנשים שמנסים לכבס את כיסויי הכריות, לנקות את הספה עם חומרים שהורסים אותה וכיוצא בזה. ותרו על ניסיונות הניקוי הנועזים האלה כי הם מסכנים את הספה שלכם ואת הכסף שלכם. כיום  יש חברות ניקוי ספות בכל אזור בארץ, לכן אין סיבה שלא להזמין את זו שקרובה אליכם.

 

סיכום

הספה שלכם היא הרהיט החשוב ביותר בבית מבחינת האווירה, היופי ותדירות השימוש. חשוב שתשמרו עליה, כי העלות של ספה היא גבוהה, במיוחד אם היא יקרה לליבכם. השמירה על הספה היא קלה ביותר היום, משום שניתן לפנות לחברות שמתמחות בניקוי ספות וליהנות משירות נעים ויעיל, ומספה נקייה וזוהרת אחרי כל פעם שהיא נשלחת לחברת הניקוי.

ספה

באותו נושא