חיפוש

היתרונות בקניות אונליין

הילדים גדלו והבגדים כבר קצת קטנים? רוצים להתעדכן בכל מה שחם בחורף הזה? הכנסו לאתר האונליין של  H&M ורכזו את כל מה שתצטרכו לחורף הזה לקניה אחת, חיסכו בזמן וכסף, והכל מגיע עד הבית בתוך שבעה ימי עסקים. באתר תוכלו לרכוש בגדי גברים, נשים, ילדים ותינוקות, טקסטיל לבית ועוד, כאשר כל המבצעים בחנויות תקפים גם באתר. 

 

H&M אונליין

אתר האונליין של רשת H&M מאפשרת לכם לרכוש את כל מוצרי החברה, כולל המבצעים אשר מתקיימים בחנויות, מבלי לקום מהספה. את הרכישות תוכלו לקבל אל פתח ביתכם בתוך שבעה ימי עסקים ובכך לחסוך הרבה מאד זמן, כסף והתרוצצויות. האתר נוח מאד לשימוש וקל להתמצא בו ומכיל פירוט רב על כל מוצר כדי שתוכלו לבחור את הפריטים המתאימים לכם ביותר מבלי לחשוש.

קניות באינטרנט

מה תוכלו למצוא באתר האונליין?

באתר האונליין תוכלו למצוא מוצרי הנעלה, הלבשה ואקססוריז לגברים, נשים, תינוקות וילדים, ובנוסף גם את כל מוצרי עיצוב  הבית והטקסטיל של H&M HOME, הלבשת חורף כגון מעילים, סריגים, סוודרים, קפוצ'ונים, לבוש ביתי חם ונעים, הלבשה תחתונה ועוד. בנוסף תוכלו למצוא גם תחפושות לילדים, ביגוד ספורט, פאצ'ים מגניבים לתיקון בגדי ילדים ועוד.

 

למה דווקא H&M?

H&Mנולדה בשלהי שנות הארבעים בשוודיה ומאז ועד היום מתחזקת מותג פופולארי מאד סביב העולם, אהוב ונחשק במיוחד גם בארץ. הסיבה לכך היא שרשת H&M מקפידה על ליין בגדים בגזרות נוחות במיוחד ומבדים רכים ונעימים ופריטים קלאסיים שלא יוצאים מן האופנה. כל אחד יכול למצוא משהו לאהוב ב – H&M והמחירים תמיד מאד משתלמים.

קניות באינטרנט

מלתחת קפסולה עם H&M

רשת H&M מתגאה לקחת חלק פעיל בצמצום צריכת הטקסטיל בעולם. הרשת מפעילה שירות איסוף בגדים משומשים ומעבירה אותם למרכזי מחזור בכל רחבי העולם. בנוסף, הרשת מעצבת ומייצרת בגדים המתאימים למלתחת קפסולה. מטרתה של מלתחת הקפסולה היא להמנע מקניה מופרזת של בגדים אשר יוצאים במהירות מן האופנה. נוכל להשתמש באותו הבגד מספר רב של פעמים ורק להתאים לו אקססוריז שיעניקו לו מראה חדש.

 

איכות ללא פשרות תוך שמירה על הסביבה

הבדים אשר נבחרים על ידי רשת H&M מקוטלגים על פי 50% חומרים ממוחזרים או  80%     חומרים ממוחזרים, תוכלו לדעת זאת על פי התוית. החברה שואפת להגיע ל- 100% מוצרים ממוחזרים עד 2030 כחלק ממדיניות ברת הקיימא של החברה. הבדים המיוצרים מכותנה אורגנית ופוליאסטר נוחים מאד, ניתנים למחזור, ותמיד נראים נפלא.

 

לסיכום

באתר האונליין של  רשת H&M תוכלו למצוא את כל הפריטים המוצגים בחנויות, כולל מבצעים, ולקבלם במשלוח עד הבית. בדרך זו תוכלו לחסוך זמן, כסף והתרוצצויות ולרכז את כל מה שתצטרכו לחורף הזה לכל המשפחה לקניה אחת בלחיצת כפתור מבלי לקום מהספה.

קניות באינטרנט

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »