חיפוש

אתם עובדים עם מסמכים וצריכים להחתים לקוחות? הכירו את חברת Powerdoc

בשנים האחרונות למדנו כולנו לעבוד מרחוק – להחליף ישיבות פרונטליות בפגישות וירטואליות, להפוך קורסים לתוכן שניתן לצרוך גם דרך האינטרנט, ואפילו לנהל עובדים מרחוק. אבל גם בעולם הגמיש והווירטואלי שבו אנו חיים, עדיין יש צורך להחתים לקוחות על חוזים, על ייפויי כוח, על תצהירים, על טפסים והסכמים שונים. איך אפשר לעשות את זה מרחוק? בעזרת חברת Powerdoc.

 

החתמה על מסמכים

חתימה היא סימן גרפי ייחודי, שבעזרתו ניתן לסמן מסמכים אותם ראינו ואת תוכנם אישרנו. בעבר היו הסימנים הגרפיים פשוטים אבל הם השתכללו ברבות השנים, ובמאות האחרונות חתימה היא בדרך כלל שם החותם בכתב ידו.

חתימה על מסמך יכולה להיות בעלת תפקידים שונים כמו הבעת הסכמה לאימות של עובדות או של זהות או מניעת הכחשה. חתימה על מסמך נחשבת לכלי משפטי שמסייע להגן על הזכויות של כל המעורבים בעסקה.

החתמה על מסמכים

מה זה החתמה דיגיטלית?

החתמה דיגיטלית זהו הליך טכנולוגי שמאפשר העברה של מסמכים אל נמען, החתמה שלו על המסמך ושליחת המסמך החתום לכל בעלי העניין. החתמה של לקוחות, שותפים וספקים על מסמכים היא חלק משגרה של התנהלות עסקית, אבל התהליך שכולל בדרך כלל הדפסה של המסמכים, החתמה פיזית של הלקוח ואז סריקה מחודשת של המסמך החתום הוא הליך מסורבל ובזבזני. חברת Powerdoc מציעה הליך דיגיטלי מאובטח, גמיש ונוח שמקביל לחלוטין לחתימה ידנית.

 

יתרונות חשובים להחתמה דיגיטלית שמציעה חברת Powerdoc

  • יעילות היא היתרון הראשון במעלה של החתמה דיגיטלית – השילוב בין ההליך הפשוט, הממשק הנוח והחיסכון המשמעותי בזמן ובכוח אדם, שנדרשים להחתמה פיזית.
  • נוחות ונגישות מאפיינות תהליכים דיגיטליים וכמובן גם החתמה דיגיטלית – אין צורך במפגש פיזי, בנסיעה או בשליחות וגם לא במה שכרוך בכך – קל להכין מסמך, פשוט לשלוח אותו והליך ההחתמה של הלקוח בטוח ומאובטח.
  • גם אם לא מחשבים את החיסכון בנסיעה לפגישה פיזית, החתמה דיגיטלית מאפשרת גם שמירה על הסביבה על ידי ביטול הצורך בהדפסת המסמכים, סריקתם והדפסתם הנוספת.

יתרונות חשובים להחתמה דיגיטלית שמציעה חברת Powerdoc

Powerdoc לייעול ושיפור העבודה

ב- Powerdoc מבינים שקיימים הבדלים משמעותיים בין לקוחות שונים ולכל אחד מאפיינים ייחודיים, ולכן החברה מציעה פתרון אישי ומותאם עבור כל לקוח. לכל ענף בתעשייה, בייצור ובשירות יש צרכים שונים ועל ידי הבנה עמוקה שלהם ושל התהליכים העסקיים, ניתן לייצר אוטומציה חכמה במגוון כלים דיגיטליים וביניהם, כדי להגביר את הפרודוקטיביות תוך הקפדה על ניהול נכון ועל רמת אבטחה גבוהה. הממשק האינטואיטיבי והפשוט לשימוש של פלטפורמת ההחתמה הדיגיטלית של החברה, מאפשר שדרוג תהליכים שמתאים כמעט לכל עסק.

 

לסיכום

הבחירה החכמה בשנת 2024 היא להתנהל באופן מאובטח, חסכוני ויעיל, והעידן הדיגיטלי מאפשר לנו לייעל תהליכים של החתמת לקוחות וגם להציע פתרון לניהול פשוט של המסמכים העסקיים, בעזרת אוטומציה. עם חברת Powerdoc תוכלו לעשות זאת בנוחות ובאמינות.

Powerdoc לייעול ושיפור העבודה

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »