חיפוש

הכירו את החבילות הנפוצות ביותר לצילום בר מצווה

לא יאומן, רק הרגע נולד לכם הילד וכבר יש לו בר מצווה, מדהים איך שהזמן עובר. אין סיכוי שהאירוע הזה לא יהיה מתועד, וכמובן, בידי הטובים ביותר בתחום. צילום מקצועי, כולל הבנה מה הלקוח באמת רוצה, צלם שיודע לתת יחס מיוחד לחתן הבר מצווה, וסבלני כלפי שאר המשפחה והחברים, הם רק חלק מהדברים שבאמת כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת הצלם.

 

מה זה אומר חבילת צילום בר מצווה?

חבילות צילום לבר מצווה כוללת צילום תמונות ,צילום וידאו, מגנטים, ואלבום דיגיטלי . כמובן שהמחירים שונים בין כל חבילה, בהתאם למה שכוללת, וישנן חבילות זולות למזמינים מראש לקיץ. צריך לזכור, כמו חתונה, גם צילום הבר מצווה פעמים רבות מתחלק בין שני אירועים, צילום האירוע עצמו באולם, וצילום עלייה לתורה והנחת התפילים, שמתקיים פעמים רבות בכותל, ואם לא, בבית הכנסת. ישנם הרבה מבצעים לצילום בר מצווה, וכדאי למצוא את החבילה המושלמת שהפוך את האירוע שלכם למושלם.

 

אז מה כדאי לבדוק, תכלס

כדאי מאוד להיות מודעים לכך שצלם בר מצווה זה מקצוע שונה מצלם אירועים רגילים, יש לאירוע בר המצווה מאפיינים ייחודיים, והצלם צריך להיות מודע אליהם, ובעיקר לדעת להתייחס אליהם:

  • כוכב האירוע – אין מדובר באירוע בו ישנם מספר חוגגים, אלא יש כוכב אחד לאירוע, והוא, חתן הבר מצווה. הצלם צריך להתמקד בו, ולתת לילד להרגיש שהוא העיקר, לפני הכל, ובעיקר לפני צילומים של הדוד מאמריקה שמתרגש מאוד ומבקש בוק של תמונות, רק שלו כמובן.
  • סבלנות – בכל אירוע הצלם צריך להיות סבלן, אך באירוע מהסוג הזה, הצלם צריך להיות סופר מתחשב כלפי חבריו של חתן הבר מצווה, בדרך כלל ילדים צעירים, שובבים, שצריך לדעת לנהל אותם. חבל שהתנהלות לא חכמה מולם תשפיע על האווירה באירוע כולו.
  • חוזה – בגלל שמדובר באירוע קטן יחסית, לעיתים החלק של החוזה מתפספס, כדאי, כשסוגרים עם איש המקצוע, לעגן את כל השירות בחוזה. הפרטים המרכזיים הם, כמובן, מחיר צילום בר המצווה כולל מספר אנשי הצוות, מקום האירוע, כולל מע"מ או לא, עריכת תמונות, וכמובן שילוב צלם הווידאו, וחלוקה לעלייה בתורה והאירוע עצמו.
  • אורך האירוע – פרט נוסף, שכדאי שיעוגן גם הוא בחוזה, הוא אורך האירוע, שמשפיע רבות גם על המחיר, כולל לוחות זמנים, גם לאירוע עצמו, וגם לעתיד, אחרי האירוע אתם תרצו את התמונות ואת הקבצים עם הווידאו, כמה שיותר מהר. כדאי לבדוק שזה קורה.

 

לסיכום

אין ספק שמדובר באירוע מרגש מאוד, אך ככל האירועים המשפחתיים, מומלץ לסדר ולתכנן הכול באופן מסודר, למצוא את הצלם המתאים לכם, לבדוק שהוא מספק גם שירותי צילום וידאו, לוודא שהוא זוכר שיש גם אירוע עלייה לתורה, ולבדוק שדואג לכל הגימיקים, כמו מגנטים וצילומים יצירתיים נוספים.

בר מצווה

באותו נושא