חיפוש

הכירו את המטבעות הדיגיטליים וכמה הם שווים כיום?

בתור בעלי עסק, בוודאי אתם מודעים לעובדה, כי חיוב כרטיס האשראי של הלקוחות שלכם מגיע עם עמלות גבוהות, שבין שני אחוזים לבין חמישה אחוזים, ואף למעלה מכך. אין דבר יותר כואב מלהשליך כסף "על קרן הצבי", וכאשר מבצעים עסקה בין לאומית, שיעורי ההפסד רבים אף יותר. כל זה ייחסך ממכם עם המעבר למטבעות דיגיטליים, שהוצמדו להן כמה כינויים, כמו למשל – מטבעות בלוקצ'יין או ביטקוין, שיעורי הריבית הרבה יותר נמוכים, עד בכלל לא.

רצינו ליידע אתכם כי הושקעו המון מאמצים בכתיבת המאמר הזה, ולכן מן הראוי שתקראו אותו עד סופו, ובין השאר תוכלו לגלות – הכירו את המטבעות הדיגיטליים וכמה הם שווים כיום?

 

מה זה מטבע קריפטוגרפי?

וזאת שאלה יריית פתיחה לא רעה בכלל – מה זה מטבע קריפטוגרפי? ובכן, הינו מטבע וירטואלי או דיגיטלי, שמטרתו להוות אמצעי חליפין. המטבע הקריפטוגרפי די זהה למטבע בעולם האמתי, אם כי אין לו כל התגלמות פיסית, כאשר עושים לו קריפטוגרפיה על מנת שיעבוד. משום שהמטבע הקריפטוגרפי פועל בצורה מבוזרת וכן בצורה עצמאית, בלי נוכחות של רשות מרכזית או של בנקים, אפשר להוסיף יחידות חדשות רק בתום עמידה בתנאים ספציפיים. כמו למשל – עם ביטקוי, רק בסוף הוספת בלוק לבלוקצ'יין, תתוגמלו בביטקוין, ורק באמצעות זה אפשר לייצר מטבעות חדשים.

כאשר מדברים על תג המחיר של עסקה עם מטבע קריפטוגרפי, כי אז הינו נמוך ביותר, עד אפסי, שלא כמו העברת כספים מארנק דיגיטלי אל חשבונות בנק. אפשר לבצע עסקה מסביב לשעון, כאשר לא קיימת כל הגבלה על משיכה או על רכישה, ואתם ממש חופשיים לעשות בו שימוש, לעומת הקמת חשבון בבנק, שמחייבת ביורוקרטיה של ניירת ותיעוד אין סופי.

אף עסקה בין לאומית מהירה יותר עם המטבעות הקריפטוגרפיים מאשר העברה של כסף דרך הבנק, בעוד האחרונה לוקחת כמה שעות טובות עד אשר הכספים מועברים מאחד למשנהו, עם הראשונה העסקה תימשך רק כמה דקות, ויש להגיד גם כמה רגעים.

 

האם באמצעות מטבעות דיגיטליים תקלו על הלקוחות שלכם מחו"ל לעשות עמכם עסקים?

אין כל ספק, כי באמצעות מטבעות דיגיטליים יהיה באפשרותכם להגדיל את ההכנסות שלכם, ולהקל הרבה על הלקוחות שלכם שמסביב לעולם לעשות אתכם עסקים. בכך תמצבו את החברה שלכם, על מנת לקבל כספים מבני אדם ממדינות שמעבר לם.

האם בעזרת השימוש עם המטבעות הדיגיטליים תפסיקו את מקרי המרמה שמקורם בהחזרים כספיים?

אכן כן, ברור כי באמצעות השימוש עם מטבעות דיגיטליים תפסיקו את כל אותם מקרי הרמאות שמקורם בהחזרים כספיים. לעתים קרובות יש לקוחות שקונים מוצרים כאלו ואחרים, עושים בהם שימוש, ובשיא חוצפתם מעזים לדרוש החזר מלא מידי חברות האשראי בטוענות שווא. החברות מתייחסות לתופעה שכזאת בתור המחיר של עשיית עסקאות.

באמצעות קבלת התשלום מביטקוין, לא יהיה לכם חיובים חוזרים. בזה הרגע המכירה תושלם, כאשר הלקוח מאשר את העסקה שבינכם. בתור בעלי עסקים ממולחים, הנכם עשויים לאשר החזר ללקוח באם נראה לכם שמדובר בהחלטה עסקית מושכלת. מה יותר טוב מלהבין כי אתם לא נדרשים להחזיר חיובים ללקוחות שאתם סבורים בכל מאודכם שהם מרמים אתכם.

מטבעות

 

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »