חיפוש

הכירו את המרכיבים השונים במערכת אופטיון

גידולי גליובלסטומה סרטניים מתפתחים לרוב בצורה שהיא דמוית כוכב והם בעלי פוטנציאל גדילה מהיר מאוד. הסרטן האלים הזה אינו מגיב לניסיונות אימונותרפיים שמיועדים לעודד את מערכת החיסון לפעול כנגדו.

מערכת אופטיון מייצרת שדות חשמליים אשר מפריעים לתאים הסרטניים להשלים את תהליך החלוקה ולמעשה גורם להם להפסיק לצמוח. במאמר זה נרחיב לגבי המרכיבים השונים במערכת אופטיון והאופן שבו הם פועלים.

 

מערכת אופטיון

הרעיון בבסיס הפיתוח של מערכת אופטיון הוא שלמולקולות שבגוף יש מטען חשמלי שעליו ניתן להשפיע. המתמרים במערכת מוצמדים לראש המטופל ומשרים במקום שדות חשמליים מתחלפים. ההשפעה של השינוי בשדות החשמליים מובילה להתחלקות לא תקינה של התאים הסרטניים וכאשר התאים החדשים מתחלקים באופן לא סדיר הם מתים. לפרטים נוספים כאן.

 

מכשיר נייד וקומפקטי

הטיפול בפועל ניתן באמצעות מכשיר נייד המופעל על ידי חיבור לרשת החשמל או סוללות נטענות ופועל בעזרת חוטים המתחברים לארבעה אלקטרודות, המוצמדים ישירות לעור הקרקפת של המטופל.

המכשיר ניתן לנשיאה על הגב או הכתף בתוך תיק ייעודי ומשקלו כ-1.4 ק"ג. השימוש באלקטרודות מחייב את המטופל בגילוח תכוף של הראש, על מנת לשפר את המגע בין האלקטרודות לעור הראש.

 

אופן הפעולה של המכשיר

למרות ההשפעה של האופטיון על התאים הסרטניים, טכנולוגיה זו אינה מפריעה לפעילות החשמלית המתקיימת במוח המטופל ולא מזיקה לרקמות התקינות בראש. בזמן חלוקת התאים הסרטניים יש שלב שבו הדי-אן-אי של התא משתכפל. כל כרומוזום נעמד ליד מקבילו בשורה, כאשר התא מקבל צורה של מעין שעון חול לפני ששני החלקים מתנתקים ומתפצלים זה מזה.

זה השלב שבו מערכת האופטיון ממוקדת בו. שינוי השדות החשמליים לא מאפשרים לזה לקרות ולכן הטיפול חייב להיות רציף. טיפול אפקטיבי במחלה נעשה באמצעות חבישת קסדה כל העת.

 

מערכי מתמרים ומחולל שדה

המרכיבים העיקריים של המערכת כוללים מערכי מתמרים , מחולל שדה חשמלי נייד וסוללות נטענות. מחולל שדות חשמליים הינו קטן, נייד וקל לשימוש ומאפשר להשתמש במערכת בכל מקום בו המטופל נמצא בשגרה היומיומית שלו. מערכי המתמרים למעשה מודבקים לקרקפת של המטופל ומחוברים למחולל השדה, על מנת להעביר את הטיפול על השדות החשמליים למוח.

 

תיק גב  בעיצוב מותאם

מערכת האופטיון כוללת גם קופסת חיבורים וכבל. שקעי החיבורים מסומנים בצבעי לבן ושחור, על מנת להקל את החיבור של מערכי המתמרים לקופסת החיבורים. המערכת מגיעה עם תיק גב אותו ניתן לשאת בחמש דרכים בהתאם לנוחות של המטופל. בתיק יש תאים ייעודיים בגדלים מתאימים למחולל השדות החשמליים, , לרבות תא קטן לחפצים אישיים ולסוללה נוספת.

 

מערכת לטיפול בגידולי גליובלסטומה

לסיכום הנושא, מערכת אופטיון משמשת לטיפול הנישא על ידי המטופל באופן רציף ומתמשך. המערכת מורכבת ממכשיר שמפיק שדות חשמליים מתחלפים, מערכי מתמרים, כבל חיבור וסוללות. הטיפול עם המערכת יכול להאט או לעצור את חלוקת התאים הסרטניים. שיטת הטיפול אינה פולשנית ואינה פוגעת בתאים הבריאים ומיטבית כאשר היא משולבת בטיפולים נוספים.

טיפול באופטון

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »