חיפוש

הכירו את מאמנת הכושר של האילתים

שיחות שערכנו עם כמה מתושבי העיר הדרומית, גילו לנו שמרביתם מתחטבים באופן קבוע אצל מאמנת כושר שנחשבת לשם דבר בתחום. כמובן שלא נותרנו אדישים למסקנה המתבקשת ויצאנו לבדוק במי מדובר ומה גרם לתושבים לבחור בה פה אחד. קראו את השורות הבאות ותגלו תוך כמה רגעים את כל הפרטים החשובים שריכזנו בנושא.

 

מי היא מאמנת הכושר המדוברת?

היא מתגוררת בעיר, קוראים לה עדן זלמן ולא מזמן מלאו לה 33. מסתבר שהיא מתאמנת על בסיס יום – יומי ועוסקת בתחום מעל ל – 5 שנים! גילינו שהיא הייתה בדיוק כמוכם עד לא מזמן (כלומר "בטטת כורסא"). השינוי אצלה התחיל במבט חטוף במראה שגרם לה להבין שהגיע הזמן להיות בתנועה. אם אתם תוהים, בדיוק כמונו, למה כולם בוחרים להתאמן דווקא אצלה, עליכם לקרוא את 3 הסיבות שיוצגו בהמשך. שכן, סביר להניח שאלה ישכנעו גם אתכם לזוז מהספה.

אימון כושר באילת

עדן מאמנת את כולם

יכול להיות ששמעתם פעם על מאמני כושר שמוכנים לאמן רק נשים או אחרים שמאמנים רק גברים. אם כך, כדאי שתדעו שהאימונים של עדן פתוחים לכולם (החל מגיל 15). יש לה מגוון רחב של התמחויות, כך שהיא מעניקה אימון כושר באילת למגוון רחב של אוכלוסיות, למשל:

  • בני הגיל השלישי שזקוקים לחיזוק השרירים והגוף
  • אנשים שצריכים לשקם את הגוף שלהם לאחר ניתוח או פציעה
  • נשים לאחר לידה

 

האימונים מתאימים לכל הרמות

עדן תקבל אתכם בחיוך ותתשאל אתכם אודות הכושר שביצעתם בעבר (אם ביצעתם). אתם יכולים להיות רגועים, היא האחרונה לשפוט את ההיסטוריה שלכם בהקשר זה. לאחר שהיא תכיר אתכם, היא תבנה עבורכם אימונים מותאמים אישית, כדי שלא תעמיסו חלילה על הגוף שלכם אלא תשלבו את הכושר הגופני בחייכם תוך התאמה מושלמת לאורח החיים הקיים.

אימון כושר באילת

מעניקה ליווי אישי

יש מי שנמנעים מהגעה לאימוני כושר שמתבצעים בקבוצות, בגלל שכך לא תמיד מתאפשר לקבל את תשומת הלב הדרושה מצד המאמן. עדן מכירה בעובדה זו מקרוב. לכן, היא מציעה למתאמנים שלה אימונים אישיים שמותאמים למגבלות, הרצונות והצרכים של המתאמנים שלה.

 

כך היא עושה זאת

עדן תסייע לכם לחטב את הגוף באופן הבריא יותר, כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן חלילה באימונים שלא מביאים לתוצאות הרצויות. לאחר כמה אימונים, אתם תגלו שההליך מגביר את תחושת המסוגלות העצמית שלכם. הדבר יסייע לכם לגלות את הביטחון העצמי שלכם מחדש.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתאמן אצל עדן

עכשיו אתם מכירים במאמנת הכושר שהפכה את האילתים לחטובים ובריאים יותר, כך שנותר לכם רק להגיע להחלטה שהגיע הזמן להביא לשינוי וליצור עמה קשר. נאחל כעת שתעשו את הצעד המשמעותי הזה, שיאפשר לכם לא רק להיראות טוב, אלא גם להרגיש הרבה יותר טוב.

קרדיט לעדן זלמן
קרדיט לעדן זלמן
באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »