חיפוש

הכירו את עולם החשמל של סיטרואן

מכוניות חשמליות הן מושג חדש יחסית בעולם תעשיית הרכב. השימוש ברכבים אלו מהווה דרך מדהימה עבורכם לחסוך כסף ויתרה מכך, לתרום לקיימות ושמירה על סביבה בריאה וברת קיימא. בהתאם, כיום יש יותר מכוניות חשמליות זמינות לצרכנים מאי פעם. עם עליית עלויות הדלק והדאגות הסביבתיות, יותר ויותר נהגים נוטשים את משאבות הדלק לטובת חיבור לחשמל. אז אם אתם מחפשים את הרכב החשמלי המושלם, בחרנו לכם את הדגמים המובילים של חברת סיטרואן, אשר מהווה חברה אמינה ונוחה לצרכן.

 

היתרונות של הרכבים החשמליים

מכוניות מייצרות הרבה פליטות פחמן אשר נפלטת לאטמוספירה הטבעית שלנו, דבר שמייצר פגיעות סביבתית הכוללת זיהום וגזי חממה. על מנת לעזור באופן חיובי לסביבה בה אנו חיים, רכישת רכב חשמלי הוא צעד גדול לקדמה. הנה מספר יתרונות שבגינן אנחנו ממליצים לכם לקנות רכבים חשמליים:

 

1.      חיסכון משמעותי בכסף

מכוניות חשמליות נטענות במלואן על ידי החשמל שאתם ממלאים בו. כלומר, אתם לא נדרשים לתדלק בבנזין יותר לעולם. ניתן לראות את היתרון המטורף הזה במיוחד בשנים האחרונות בהן מחירי הדלק רק ממשיכים לעלות. עם מכוניות חשמליות, ניתן להימנע מעלות זו של כמה אלפי רבים בשנה.

 

2.      נוח יותר למילוי

מאד קל להטעין את הרכב החשמלי. בפועל, אין צורך לרוץ לתחנת הדלק כדי להטעין את המכונית לפני שתצאו לכביש. כל שנדרש הוא אפילו שקע ביתי רגיל כדי לעשות את העבודה ולשמש לטעינת המכונית החשמלית שלכם.

 

3.      שמירה על איכות הסביבה

היתרון הגדול ביותר של רכב חשמלי הוא השמירה שלו על הקיימות והסביבה של כולנו. מכוניות חשמליות ידידותיות לסביבה בצורה מוחלטת מכיוון שהן פועלות על מנועים חשמליים. בהתאם, כאשר משתמשים ברכב חשמלי אין פליטת גזים רעילים או עשן. בהקשר זה, רכבים חשמליים אף יותר טובים מרכבים היברידיים, מכיוון שרכבים היברידיים אשר פועלים על דלק מייצרים גם הם פליטות. למעשה, ברכישת רכב חשמלי אתם תסייעו ליצור עולם טוב ונקי יותר.

 

אז למה דווקא רכבים של סיטרואן?

סיטרואן היא אחת מיצרניות הרכב המובילות בתחום הרכבים החשמליים ומציעה לכולם מגוון הולך וגדל של רכבים חשמליים. כל סיטרואן חשמלית מתאימה באופן מושלם לכל סוג נסיעה הודות לטעינה מהירה של 100kW וטווחים מרשימים. וכל מה שנדרש מכם הוא לבחור את הסיטרואן שתהיה הכי מתאימה עבורכם.

הדגמים החשמליים טהורים של סיטרואן מבטאים את תפיסת הנוחות המתקדמת בעולם באופן בולט אפילו יותר הודות ליחידות הנעה חשמליות בעלת פעולה שקטה וחלקה במיוחד. זאת, ללא התפשרות על רמת בטיחות מן הגבוהות בעולם, לצד עיצוב יוקרתי ומרהיב.

כך למשל, ניתן למצוא את סיטרואן e-C4 אשר משקף רכב חשמלי איכותי שמספק חוויית נסיעה עוצמתית, שקטה וחלקה ללא צריכת דלק וללא פליטת מזהמים. מדובר ברכב משפחתי קומפקטי מתקדם ומעוצב, עם תא נוסעים מרווח ושימושי, אבזור עשיר, בטיחות אקטיבית כסטנדרט ומנוע חשמלי 136 כ"ס עם טווח נסיעה של 351* קילומטרים.

 

לסיכום

אנחנו ממליצים לכם להתקדם ולעבור לרכבים חשמליים, ובפרט – רכבים חשמליים של סיטרואן, אשר יספקו לכם חוויית נוחות בלתי מתפשרת.

רכבים

 

באותו נושא