חיפוש

הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה מערכות לקליטת קרני שמש והפיכתם למקור אנרגיה זמין. קראו על החברה המביאה קדמה טכנולוגית וחיסכון משמעותי באנרגיה לצד יתרונות השימוש בשיטה לצורך שמירה על עולם ירוק.

 

מדוע לבחור בקדמה סולאר?

חברת קדמה סולאר הינה חברה בעלת ניסיון ל למעלה מ-30 מגה וואט, החברה בעלת וותק של 7 שנים בהתקנת מערכות סולאריות עבור מאות עסקים ומשפחות בישראל.

בנוסף, החברה מציעה שירות צוותים אורגניים הכולל יחס חם ואמפתי מהשיחה הראשונה עד לסיום התקנת המערכת הסולארית. אנשי הצוות מהמהנדס ועד לאנשי צוות ההתקנה אמונים על שירות אדיב ומקצועי במיוחד כולם ממשפחת קדמה ללא יוצא מן הכלל – אין עובדי קבלן.

חברת קדמה סולאר אתכם לאורך כל התהליך. היא תבצע עבורכם סקר היתכנות, תשתתף אתכם בתהליך התכנון, תסייע לכם בהליכי הבירוקרטיה ובהגשת הטפסים לחברת החשמל וכן תעזור לכם במציאת אפשרויות מימון אטרקטיביות עד לסיום התהליך המלא.

 

קדמה סולאר – חברה שחושבת ירוק

קדמה סולאר מאמינה בשימוש באנרגית השמש כמקור אנרגיה שאינו מתכלה לעולם. כמקור אנרגיה אינסופי השמש מחליפה את הדלקים הפוסיליים אשר הולכים ונכחדים כדוגמת הנפט.

בנוסף, חברת קדמה סולאר מובילה בחיסכון בניצול משאבים יקרים. כך היא מייתרת את השימוש במשאבי קרקע גדולים להקמת תחנות כוח לייצור חשמל בשיטה המסורתית ומאפשרת שימוש במבנים קיימים. החברה מתקינה מערכות סולאריות להפקת חשמל על גבי גגות מבנים קיימים מה שמנצל שטח בנוי ואינו מבזבז שטחים רבים.

חברת קדמה סולאר חושבת על איכות הסביבה ומאפשרת שימוש באנרגיה סולארית על מנת להותיר מחוץ למשוואה דלקים מזהמים הפולטים גזי חממה ומוסיפים להתחממות הגלובלית. אנרגיה סולארית ידועה כאנרגיה ירוקה ושימוש בה אינו מזהם כלל את היקום.

 

ניצול אנרגיה סולארית כהשקעה משתלמת

קיים חוזה עם מדינת ישראל ובו חברת החשמל מתחייבת לרכישה של עודפי החשמל הנוצר מאנרגיה סולארית עבור 25 שנות השימוש הראשונות במתקן הסולארי. התעריף אותו מבטיחה חברת החשמל הינו 48 אגורות לכל קילוואט שעה ייצור. בחישוב סטטיסטי ניתן להרוויח יותר מ-400,000 ש"ח במהלך חייה של מערכת קליטה סולארית.

 

קדמה סולאר – כאן כדי לעזור לכם לנצל אנרגיה סולארית

בשלב ראשון תוכלו ליצור קשר עם החברה לשיחת ייעוץ ללא עלות, יועץ סולארי ישמח להסביר לכם על התהליך בפרוטרוט. החברה תבצע עבורכם בדיקת היתכנות למתקן סולארי ותבצע מידות מדויקות של שטח הגג הספציפי. השירות ניתן ללא עלות על מנת לספק לכם את כל המידע הדרוש האם מתקנת לוחות סולאריים על הגג הינה האופציה המועדפת בשבילכם. קדמה סולאר – החברה המתקדמת לייעוץ, שיווק והתקנת לוחות סולאריים שיאפשרו לכם חיסכון, רווח ועולם נקי יותר.

גג

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »