חיפוש

הכירו את T03 של ליפמוטור – רכב חשמלי קטן וחכם

טרנד הרכבים החשמליים זוכה למצטרף חדש ומבטיח: מותג הרכב החשמלי הצעיר והחדשני ליפמוטור מגיע לישראל עם ה-T03, רכב נוסעים קטן, חכם ומלא ביכולות טכנולוגיות מתקדמות. במאמר זה נבחן את המאפיינים של רכב החשמלי הזה, ונכיר את התכונות והיתרונות המרכזיים שלו.

 

קצת על ליפמוטור

ליפמוטור הוא מותג רכב חשמלי צעיר וחדשני, שהוקם בשנת 2015 על ידי יזם ומהנדס מנוסה בתחומי האלקטרוניקה והבינה המלאכותית. החברה צמחה במהירות והפכה לאחד המותגים המובילים והמעניינים בתחום הרכב החשמלי בסין. כעת, ליפמוטור נכנסת לפעילות גלובלית, כשישראל היא השוק הראשון ברשימה. באמצעות הטכנולוגיות החדשניות והבלעדיות שלה, וכשהיא מונהגת על ידי צוות מקצועי ומנוסה מתעשיית הרכב והטכנולוגיה – ליפמוטור מתמקדת בפיתוח רכבים חשמליים איכותיים, בטוחים וחכמים.

T03 של Lipomotor

 

T03 של ליפמוטור – כוח מנוע ותא נהג חכם וחדשני

עיצוב מרשים

ה-T03 של ליפמוטור הוא רכב חשמלי קטן במידותיו החיצוניות, אך מרווח באופן מפתיע במידותיו הפנימיות. למרות ממדיו, הוא מיועד לארבעה נוסעים ומציע תא נוסעים רחב ומרווח יחסית. העיצוב הפנימי והחיצוני שלו מרשים ומודרני, ויש לו לוק שובבי וחמוד, הכולל גג שחור, גוף רכב משתנה לבחירת הלקוח, וגלגלים ספורטיביים שעשויים מסגסוגת אלומיניום.

כוח מנוע וטעינה

  • עוצמה מקסימאלית של Kw80, מקסימום מומנט 16.11 קג"מ, מערכת הנעה חשמלית אינטגרלית בפיתוח עצמי, עם יעילות של עד 92.6%.
  • הרכב משתמש בסוללת בנפח 41.2 קוט"ש, אשר מבטיחה טווח נסיעה של כ-280 ק"מ על פי תקן WLTP.
  • לצד הטעינה רגילה של סוללת הליתיום ברזל פוספט (LEP) אפשר לטעון אותה גם בטעינה מהירה במיוחד 30% – 80% תוך 36 דקות, באמצעות עמדת טעינה מהירה.

 

הרכב החשמלי

 

שלושה מצבי נהיגה

ל-T03 של ליפמוטור יש שלושה מצבי נהיגה המאפשרים חוויה שונה בהתאם לצרכים השונים של הנהיגה:

ספורט

במצב זה ניתן למקסם את יכולות המנוע לנהיגה מהירה. יש להקפיד להפעיל מצב זה ולהשתמש בו על פי חוקי התנועה והמהירויות המותרות על פי חוק.

רגיל

מצב נהיגה זה מתאים לנהיגה יומיומית במרחב העירוני או בקווי הנסיעה הרגילים של בית-עבודה או הסעת בני משפחה.

חסכוני

מצב זה נועד למנוע מצבים של התרוקנות הסוללה לפני הגעה לנקודת טעינה ביתית או ציבורית. גם במצב זה חוויית הנהיגה היא נוחה ומספקת.

 

פנים הרכב משודרג ובטיחותי

פנים תא הנהג משדר איכות וחדשנות. קונסולת הנהג היא דיגיטלית וכוללת מסך מגע, ולוח מחוונים דיגיטלי. עיצוב וממשקי המידע והבידור מותאמים לחוויית שימוש נוחה ונגישה. הרכב מצויד במערכת מולטימדיה מתקדמת, המאפשרת קישוריות ותפעול באמצעות הטלפונים החכמים של הנוסעים. בטיחות היא תחום חשוב נוסף שאליו הוקדשה תשומת לב מיוחדת כדי להגן על הנהג והנוסעים האחרים.

 

מחיר תחרותי עבור רכב עילית בקטגוריה

הודות לשיטות הייצור המתקדמות שלה, ליפמוטור מסוגלת לשווק את ה-T03 במחיר תחרותי למדי בשוק – כ-99.9 אלף שקלים במחירון הנוכחי. עבור מחיר זה, הרוכשים מקבלים רכב חשמלי קומפקטי באיכות עילית, עם רמה טכנולוגית גבוהה מאוד, ביצועים יעילים וחזקים שמתאימים את עצמם בקלות לתנאי הדרך, וחוויית נהיגה ושימוש מהנה ומתקדמת. אין ספק ש-T03 של ליפמוטור הוא אופציה מרעננת, שעשויה לחולל שינוי בשוק הרכב החשמלי בישראל.

פנים הרכב

באותו נושא
מה זה רכב תפעולי?
מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד

קרא עוד »