חיפוש

הכי יפה כשנוח לך – 3 טיפים לבחירת כיסא מנהלים

בחירה של כיסא מנהלים זה לא עניין של מה בכך. הרי מדובר בכיסא שצריך לא רק להיראות מרשים, אלא גם להיות נוח. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק ביותר, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את הכיסא המתאים עבורכם מכל הבחינות. הישארו אתנו ותגלו מהם הטיפים הטובים ביותר לבחירה של כיסא מנהלים.

 

תכירו תחילה את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים הנבחרים לבחירה של כיסא מנהלים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. בחרנו לפנות הפעם אל גורמים שיודעים דבר או שניים על בחירה של כיסא מסוג זה. מדובר במנהלים עצמם. אלו שיושבים על הכיסא מידי יום לזמן ממושך.

שכן, הם אלו שיוכלו לתת לכם את הטיפים הטובים ביותר. אנו רוצים להודות לכל המנהלים שהשתתפו בסקר שפרסמנו בנושא. שכן, בזכות התשובות המפורטות שלהם, המדריך הנוכחי יוצא לאור והוא צפוי להעלות את המודעות בכל הנוגע לבחירה נכונה של כיסא מנהלים.

 

הטיפ ה – 1 לבחירת כיסא מנהלים – הטיפ של שמואל, מנהל משרד עורכי דין

הטיפ הראשון שבחרנו שיופיע במדריך הוא זה של שמואל, מנהל משרד עורכי דין מוכר וגדול במרכז הארץ. לדבריו, הוא היה האחראי לרכוש לאחרונה כמה כסאות מנהלים חדשים למשרד לאחר שהקודמים התגלו כלא נוחים. לדבריו, הטיפ הטוב ביותר זה לבחור בכיסא אורטופדי שיש בו ידיות. הוא אמר שהכיסא הקודם שלו היה ללא ידיות והדבר גרם לו לכאבי גב.

 

הטיפ ה – 2 לבחירת כיסא מנהלים – הטיפ של ירון, מנהל מרפאה

ירון הוא מנהל מרפאת שיניים בדרום הארץ. הוא אמר לנו שממש לא מזמן הוא רכש לעצמו כיסא חדש לאחר שהקודם התפרק לגמרי. לדבריו, הטיפ החשוב ביותר ברכישה של כיסא שכזה הוא בירור אודות דגמים נבחרים. הוא ציין כי ערך בירור בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

בירור זה אפשר לו להגיע אל הדגמים המומלצים ביותר, כך שנותר היה לו רק לבצע רכישה ולהיות בטוח שהוא בחר נכון.

 

הטיפ ה – 3 לבחירת כיסא מנהלים – הטיפ של דנה, מנהלת משרד רואי חשבון

דנה מנהלת את משרד רואי החשבון שברשותה עם כיסא מנהלים נוח ביותר. אנחנו יכולים להעיד על כך פשוט כי ביקרנו אותה במקום בזמן שהיא מסרה לנו את הטיפ. לדבריה, בחירה נכונה היא כזו שמתבצעת על ידי ישיבה על הכיסא. כלומר, היא אומרת שאפשר לבצע רכישה מקוונת או דרך החנות עצמה באופן פיזי, ובשני המקרים – חשוב לשבת על הכיסא ולבדוק אם הוא נוח עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הטיפים לבחירה של כיסא מנהלים. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, נותר לכם רק ליישם ולשבת בנוחות.

כסאות מנהלים

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »