חיפוש

סומכים על המומחה: הכל על אימון אישי עם רועי עמוס

רועי עמוס הוא כבר מזמן מעבר למאמן אישי רגיל. הוא הפך לתופעה שהצליחה לכבוש את הרשת בסרטוני העצמה וביכולת שלו לגרום לאנשים לממש את הפוטנציאל שלהם. לרועי שיטת טיפול ייחודית וניסיון של שנים רבות. הנה כמה דברים שממש כדאי לכם לדעת על אימון אישי עם רועי עמוס.

 

רקע

רועי עמוס הוא אחד המאמנים האישיים המוכרים בישראל עם מעל ל-58 אלף עוקבים באינסטגרם ומעל 142 אלף עוקבים בפייסבוק. מעבר לעיסוקו באימון אישי רועי הוא גם יזם, סופר מרצה ושדרן רדיו. כתב את הספר "עכשיו" ומעביר את קורס הקאוצ'ינג "הלידרים".

אימון אישי

הגישה של רועי

אימון אישי רועי עמוס הוא לא סתם אימון רגיל. עמוס משלב באימונים שלו כלים משיטות רבות ומביא גם את המחקר והניסיון האישי שלו לכל מטופל ומטופל. ניכרת האמונה הגדולה של עמוס במה שהוא עושה והוא מעביר את האימונים וההרצאות שלו בהתלהבות גדולה. עמוס מתמחה ומאמין גדול בעזרה לחיילים משוחררים שניצבים בפני צמתי החלטה גדולים וחשובים בחייהם מיד עם סיום השחרור והיציאה לאזרחות.

 

אימון עם רועי

חווית האימון עם רועי היא חוויה מלהיבה מעצימה ומטלטלת. התוכן שרועי מעביר, אליו נחשפים פעמים רבות בפעם הראשונה חיינו, מאפשר לנו להכיר את עצמנו ואת היכולות שלנו באופן שלא הכרנו בעבר. רועי מעביר אותנו תהליך עם עצמנו כי שנוכל להתמודד עם מגון בעיות שכל אחד מאיתנו חווה: ניהול זמן, ניהול משברים, הגשמה עצמית ועוד.

אימון אישי

תחומי פעילות נוספים

"עכשיו"

בספר "עכשיו" עמוס אולי מתמצת בצורה הטובה ביותר הרעיונות שמובילים אותו ואת סיפור חייו. עמוס שאחרי 21 שנות שירות במג"ב יצא לאזרחות בעקבות פציעה חמורה יכול היה להיכנע לנסיבות החיים ולשקוע במרמור ודכדוך. במקום זאת עמוס לקח את עצמו בידיים והחליט שהאושר שלו נמצא בידיו שלו ולא בידיים של אף אחד אחר. בספר הוא מתאר בצורה קולחת כיצד הוא עשה זאת וכיצד הוא יכול לעזור גם לאחרים לעשות זאת.

 

"הלידרים"

עמוס מעביר אימונים אישיים והתוצאות המושגות הן מדהימות. יש אנשים שרוצים לקחת את העיסוק באימון ואת האושר שהדרך הזו יכולה להסב כדרך חיים ולהפוך למאמנים בעצמם. בקורס פרונטלי שנמשך על פני 62 מפגשים מסביר עמוס כיצד לעזור לאחרים להגיע למטרות שלהם ולנהל את המשברים שלהם ועוזר למאמנים לעתיד להבין גם את האתגרים והצדדים הטכניים בתחום האימון.

 

סיכום

רועי עמוס הוא תופעה שכבר אי אפשר להתעלם ממנה. עם גישה ייחודית, ניסיון וקבלות מוכחות עמוס מבטיח וגם מקיים לפתור לכם בעיות במגוון תחומים. בהרצאותיו ובספרו הוא מתאר כיצד הצליח לעלות ולפרוח ממצב בעייתי מאוד בחייו למקום בו הוא מגשים את כל חלומותיו והופך מאושר. בקורס הקאוצ'ינג שלו הוא מדריך אחרים כיצד להפוך למאמנים בעצמם.

אימון אישי

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »