חיפוש

הכל על עיצוב גינה במרפסת

בעוד שבעבר גינה פרטית הייתה זכות ששמורה רק למי שמחזיק בבית פרטי, כיום יותר ויותר אנשים מבינים שניתן לבנות גינה איכותית במרפסת של הבית. גינה במרפסת שונה מגינה קלאסית, אולם אם מתכננים אותה נכון ניתן לגדל בה מגוון רחב של צמחים. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הדגשים שחשוב להכיר אם גם אתם רוצים להנות מגינה פרטית במרפסת של הבית.

 

גינה במרפסת

עד לא מזמן, גינה במרפסת הייתה נשמעת כמו התחלה של בדיחה. רוב האנשים שהיו להם גינות היו אנשים שהחזיקו בבית פרטי והגינה שלהם הייתה גינת קרקע. בשנים האחרונות פותחו מערכות גידול שונות שמאפשרות לכל מרפסת להפוך להיות גינה איכותית. hydroshop כאן כדי לספר לכם על השלבים השונים בתכנון גינה במרפסת.

גינה במרפסת

מערכות גידול

עיצוב גינה במרפסת מתחיל קודם כל בבחירת מערכות גידול מתאימות. בין אם מדובר על אדניות, עציצים קלאסיים או כל צורת גידול אחרת, חשוב להחליט איך אנחנו רוצים לגדל את הצמחים במרפסת שלנו. ההמלצה שלנו היא ללכת דווקא על מערכת גידול הידרופונית יש שלה הרבה יתרונות בכל הקשור לגינה במרפסת.

מערכות גידול

גידול הידרופוני

גידול הידרופוני הוא כזה שנעשה על בסיס מים בלבד ללא אדמה. שיטת הגידול הזו נחשבת די חדשנית, אולם היא מספיק מפותחת כך שניתן לגדל באמצעותה מגוון רחב של צמחים. היתרון בשיטה הזו הוא קודם כל בעובדה שהיא לא דורשת מכם הרבה התעסקות כיום שמערכות ההשקיה פועלות בצורה אוטומטית, ואין לכם צורך לטפל באדמה שסביב הצמחים.

היתרון המרכזי שלה בכל הנוגע לגינה במרפסת הוא בכך שכיון שאין בה אדמה היא נקייה הרבה יותר. ברגע שבמרפסת שלכם יהיו הרבה צמחים, האדמה עלולה לכלכלך את המרפסת, ובשיטת הגידול ההידרופונית התקלה הזו פשוט נמנעת מראש. חשוב לתת את הדעת על בחירת מערכות הגידול עבור גידול הידרופוני ולהתאים אותן גם מבחינת העיצוב אל המרפסת של הבית שלכם.

 

בחירת צמחים

כאשר אנחנו מתכננים גינה למרפסת חשוב להבין שלא כל צמח ניתן לגידול שם. בדיוק כמו שאנחנו לא חושבים שנוכל לנטוע עצים במרפסת, כך יש צמחים שפחות מתאימים לצורת הגידול הזו. לפני שאתם בוחרים את הצמחים עבור הגינה שלכם בדקו מה תנאי השטח של הגינה, ומה כמות השמש שיש בה. כל עוד אתם לא רוצים לשנות את המרפסת שלכם, הצמחים צריכים להיות מותאמים אליה.

 

לסיכום

גינה פרטית היא כבר לא חלום בלתי ניתן למימוש. אם יש לכם מרפסת פרטית, תכנון נכון יכול לעזור גם לכם להנות מגינה פרטית. הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט הוא איזה מערכת לקנות עבור הגינה שלכם, כאשר למערכות גידול הידרופוניות יש יתרון גדול בכל הנוגע לגינות במרפסת. אל תשכחו גם לבחור צמחים שמתאימים לגידול במרפסת, כדי שהגינה שלכם תשמור על היופי שלה.

הכל על עיצוב גינה במרפסת

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »