חיפוש

הכל על תכנון קמפיין ממומן באינסטגרם

קמפיינים ממומנים באינסטגרם הינם מעמודי היסוד בעולם השיווק הדגיטילי המודרני. בעוד שרשתות חברתיות וקידום ממומן בהן מהווים כלי עז לקידום ושיווק מותגים, אפשרויות הקידום הממומן באינסטגרם נשארות בולטות ופרקטיות למטרות אלו. במאמר זה נציג את יסודות הקמפיינים המומנים באינסטגרם.

 

הקדמה

קידום ממומן באינסטגרם מהווה כלי חם ונפוץ בעולם השיווק הדיגיטלי. כלי זה מאפשר למשתמשים רבים לקדם את מותגם בצורה העניינית, התשואתית והמבוקרת ביותר בשוק. זהו כלי נגיש, נוח לשימוש, הדורש הבנה בסיסית של התחום בכדי להתחיל ולהשתמש בו בצורה פרקטית ותשואתית. במאמר זה נסביר הכל על תכנון קמפיין ממומן באינסטגרם.

הקדמה

אינסטגרם – מה זה

אינסטגרם הינה רשת חברתית מהפעילות ביותר בעולם כיום, ובישראל בפרט. רשת חברתית זו מהווה פורטל לשיתוף תכנים אישיים – החל מתמונות, לסרטונים בפורמטים שונים, לתוכן כתוב ועד לקולאז'ים של עיצובים ויזואלים. שימוש נכון באינסטגרם יכול לבנות מותג מאפס, ולהביא אותו למצב של חשיפה קבועה, איכותית ועמידה. בכדי לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם, מומלץ ליישם את כלי הקידום הממומן שהרשת החברתית מציעה.

אינסטגרם – מה זה

קידום ממומן באינסטגרם

ההגדרה של קידום ממומן באינסטגרם מתייחסת לכלים השונים שמאפשרים להריץ קמפיינים מטורגטים להגדלת חשיפה. קמפיינים אלו עשויים להציג פוסט מסויים, סטורי ואף פרסומת קבועה. כלי הקידום הללו מאפשרים דינאמיות מלאה – התאמת הקהל (גיל, מיקום, תחביבים וכד'), התאמת התקציב (כמה כסף ישולם, יום ביומו, עבור חשיפה המוערכת מראש), פילוח דמוגרפי ועוד.

שימוש נכון בכלים אלו יוביל לבניית קמפיין ענייני ומדוייק, ש"יגרור" איתו חשיפה מוגברת ובכך את הגדלת איכות ונגישות למתוגכם.

 

כיצד מריצים קמפיין קידום ממומן נכון באינסטגרם

תכנון, בניית והרצת קמפיין קידום ממומן באינסטגרם מהווה משימה לא פשוטה. עם זאת, קיימים מספר קוים מנחים אחריהם ניתן לעקוב בכדי לייצר קמפיין איכותי ופרודוקטיבי.

ראשית, נדרשת שאילת קושיות אל מול עצמנו – מה המטרות שלנו לקמפיין (הגדלת חשיפה, הגדלת מודעות, שיתוף משפך שיווקי, שיווק מוצר ספציפי וכד'), מה המשבאים הנגישים לנו עבור הקמפיין (תקציב נזיל, זמן להשקעה בתכנון ובהוצאה לפועל של מספר קמפיינים במקביל וכו'), לאיזה קהל יעד אנחנו מכוונים (חשוב לזכור – טרגוט איכותי מוביל לחשיפה איכותית), ועוד.

שנית, מגיע שלב היישום – השאיפה היא להריץ מספר קמפיינים "קטנים" במקביל, ולהתאים את הקמפיינים העתידיים לפי הנתונים והממצאים שעלו מקמפיינים ראשוניים אלו ("A\B Testing").

 

לסיכום

קמפיינים לקידום ממומן באינסטגרם הינם כלי איכותי, חם ואף נדרש לכל מותג אשר שואף לקדם את עצמו בזירת הרשתות החברתיות התחרותית. כלי זה דורש אמנם הבנה של התחום, אך ברגע שלומדים את הבסיס הוא נגיש וקל לתפעול. מומלץ להתייעץ ולהיעזר בשירותי אנשי מקצוע אשר חיים ונושמים את התחום, כמו CXM – המנהלים חווית לקוח שמעניקה את שירות זה בדיוק – בכדי להגיע לתוצאות מקסימליות.

הכל על תכנון קמפיין ממומן באינסטגרם

באותו נושא